۱۳۸۷ بهمن ۲۰, یکشنبه

روز اول=انقلاب بزرگ(عینک)

بچه ها این سومین باریه که دارم می نویسم وگرنه من ساعت 8 تموم کرده بودم ولی یه بک اسپیس اشتباه همرو پروند باره دوم هم همین طوری شد پس به ناچار آفیس نصب کردم و شروع کردم به تایپ


سلام


سلام سلام


سلام سلام سلام 


سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام


سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام 


اگه یادتون باشه تو دوران جوونیتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com تو کتاب درسی یه درسی داشتیم به اسم عینکتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com چون داستان رو می دونید دو باره نمی گم ولی چیز با مزه این که بین من و نویسنده یه سری شباهت هست که به نظرم جالب اومد


1-من و اون هردو جلو کلاس می نشستیم و می نشینم اون چون نمی دیدتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com و من چون اگه ته کلاس بشینم یا می خوابمتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com یا منفی می گیرمتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com یا اخراج می شم تصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com (ترم اول به دو افتخار اول نایل شدم ان شا الله اگه خدا قبول کنه این ترم اخراجم میشم) خلاصه یه کاری میکنم قیافه استاد عوض شهتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com


2-اون وقتی عنک زد تازه تونست برگ درختارو ببینهتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com و ذوق کرد ومنم وقتی 3 شنبه(آره همین سه شنبه) برای اولین بار عینک زدم بعد از دیدن روی هم چون ماهمتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com که تنه به تنه خوش قیافه ترین بازیگران هالیوود می زنه برگشتم و در فاصله 15 متری از پشت سرم یه کولر دیواری ال جی دیدم و دیدم می تونم از این فاصله نوشته ال جی در سمت چپ و پایین کولر رو بخونم کلی ذوقتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com کردم عینک فروشه داشت شاختصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com در می آورد


من یه 2 سالی بود متوجه شده بودم من یه چیزایی رو نمی بینم ولی دیگران می بینن ولی چون می ترسیدم عینک بهم نیاد سراغ چش پزشکتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com نرفته بودم ولی به خاطر گواهینامه مجبور شدم


همکلاسی های عزیز تصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comو هم دانشگاهیان خوب لطفا نظرتون رو در مورد قیافه من با عینک بگید که بهتر شده بی تفاوت یا قیافم خراب شده ممنونتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com


پ.ن1 الان یه چی دیدم شاخ در آوردم


دیدم تو تلویزیون بزرگ نوشته شهاب تصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comگفتم ای دل غافل اون قدر معروف شدمتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com که تو تلویزیون مجانا برام تبلیغ می کنم یهو دیدم سر کاریه نگو بانک مسکن از شهرت من سو ء استفاده کرده رفته اسم شبکه هوشمند اینترنتی شو گذاشته شهاب


خلاصه چه می شه کرد


پ.ن2 امروز بچه های ما یه کار بزرگ انجام دادن و چون استاداتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com نیومده بودن سر کلاس نرفتن ولی تصمیم گرفته شده تا 26 بهمن سر کلاس نریم منم با تمام اساتید هماهنگ کردم(کلی اشکتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com تمساح ریختم) همه موافقت کردن بچهها لطفا نرید اگه کسی بره اون وقت...تصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com


پ.ن3 ما امروزیه کار بزرگ دیگه هم کردیم و کلاسمون رو از بند بیگانگان آزاد کردیم قضیه از این قرار بود که امروز خانم س.گ شدن نماینده کلاس و خانم ها ف.غ و ف.ف دیگه نماینده نیستن نفر اول رشتی و 2 نفر دیگه خوابگاهی بودن این باعث غالب شدن بومی ها در اداره کلاس شد این حادثه در تازیخ ننگین دانشکده ما بی سابقست


پ.ن4 آخه این خانم ز خجالت نمیکشه رفته نمره پایانی بافت رو 20 گرفته اونم با 1.6 اختلاف با نفر دوم واقعا عیبه آخه شما انزلی چیتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com هستید حالا ما رشتی ها یه لاهیجانیا یه کاری می کنیم مورد نداره ولی از شما بعید بود


بعد بیو انتظار نداشتم بافت رو هم ...


(امیدوارم خانم ز ناراحت نشده باشن قط خواستم یه شوخی کرده باشم هرکی می تونه می خونهتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com بهتون تبریک می گم)


پ.ن5 حتما فیلم ایستگاه بهشت که شهاب حسینی هم توش بازی می کنه ببینید واقعا فیلم با حالیه منو آرمان بعد پیچوندن کلاس رفتیم سینما با کمال تعجب دیدیم یه مدرسه دخترانه بچه هاشو آورده سینما من از دست آپاچی ها تصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comخلاصی ندارم من موندم آخه مسئولای مدرسه عقلشون نمی رسه این فیلم مناسب سن و سال اون بچه هاتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com نیست این فیلم هارو می بینن راه می افتن  دنبال پسرا و ...تصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com


پ.ن6 می خواستم از آرمان و ف.غ و ف.ف به خاطر زحماتشون تو ترم گذشته تشکر کنم به خانم ها س.گتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com و ح.اتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com به خاطر پذیرفتن مسئولیت نمایندگی کلاس و نما یندگی انتشارات تبریک بگم و ا خودم و پرهام به خاطر حفظ سمت تعجب کنمتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com


پ.ن7 حتما پست قبلیم رو بخونید وگرنه پشیمون می شید و سر کلاس تا 26 ام نرید و نظرتون رو در مور عینکم بگید


پ.ن8 فکر کنم همه چیزو نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد ببخشید دیر شد


پ.ن۹ الان یادم اومد اگه از بچه های کلاس کسی بلاگ داره که من لینکش نکردم یه نظر بذاره لینکش کنم لطفاتصاوير زيباسازی ، عكس های ياهو ، بهاربيست             www.bahar-20.com


خداحافظ


این شعر مشیری رو امروز دیدم خیلی خوشم اومد:


عشق بی پایان


چنین با مهربانی خواندنت چیست؟


بدین نا مهربانی راندنت چیست؟


بپرس از این دل دیوانه من


که ای دیوانه عاشق ماندنت چیست؟


این شعرشم به نسبت قشنگه:


 شباهنگ


باور نداشتم که گل آرزوی من
با دست نازنین تو بر خاک اوفتد
با این همه هنوز به جان می پرستمت 
بالله اگر که عشق چنین پاک اوفتد
می بینمت هنوز به دیدار واپسین
گریان درآمدی که : فریدون خدا نخواست
غافل که من به جز تو خدایی نداشتم
اما دریغ و درد نگفتی چرا نخواست
بیچاره دل خطای تو در چشم او نکوست
گوید به من : هر آنچه که او کرد خوب کرد
فردای ما نیامد و خورشید آرزو
تنها سپیده ای زد و ‌آنگه غروب کرد
بر گور عشق خویش شباهنگ ماتمم
دانی چرا نوای عزا سر نمی کنم
تو صحبت محبت من باورت نبود
من ترک دوستی ز تو باور نمی کنم
پاداش آن صفای خدایی که در تو بود
این واپسین ترانه ترا یادگار باد
ماند به سینه ام غم تو یادگار تو
هرگز غمت مباد و خدا با تو یار باد
دیگر ز پا افتاده ام ای ساقی اجل
لب تشنه ام بریز به کامم شراب را
ای آخرین پناه من آغوش باز کن
تا ننگرم پس از رخ او آفتاب را


 

۳ نظر:

ارمان گفت...

چه بی تابانه می خواهمت ای دوریت آزمون تلخ زنده به گوری!
چه بی تابانه تو را طلب می کنم!
بر پشت ِ سمندی
گویی
نو زین
که قرارش نیست.
و فاصله
تجربه یی بیهوده است.
بوی پیرهنت،
این جا
و اکنون. ـ

کوه ها در فاصله
سردند.
دست
در کوچه و بستر
حضور مانوس ِ دست تو را می جوید،
و به راه اندیشیدن
یأس را
رج می زند

بی نجوای ِ انگشتانت
فقط.-
و جهان از هر سلامی خالی است

<احمد شاملو>

سروش گفت...

حوصله فارسي نوشتن ندارم ويندوزم قاط زده!!!!!
vaghean moteassefam ke be jaye filmaye hollywoodi in mozakhrafate iran o ke faghat hadafeshun pul chapidane mibini
badesh ham eynak behet na miad na nemiad.taghire khasi nadashti
rasti man farda(yani emruz)daneshgah ham miram vase in ke nahar reserve kardam!!!!!khob dige shayad ham tunestim ye footballi bezanim
halam az in taatilate bi ja be ham mikhore.nemidunam chi kar konam?!!baz ham khiabun gardi?!!!!!

خورشید گفت...

سلام دکتر
اولین بار اومدم
وب قشنگی دارید