۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

روشن فکر یا بی ادب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام


تذکر: من اگه جایی کامنت گذاشتم که لینکش کردم یا می کنم تو لینکا نیست بهم خبر بده شاید یادم رفته یا مشکلی پیش اومده باشه ممنون می شم


دیروز با آرمان تو پارک نشسته بودیم داشتم آپایی که حاضر دارم رو می شمردم ۶ تا الان آپ حاظر دارم


ولی بی مزه ترینشون رو دارم می ذارم چون ناراحتم


هم از این وری ها هم از اون وری ها از این وری ها تو این چند روز چیزایی شنیدم که نمی تونم بگم ولی ترجیح می دم آپ سیاسی فعلا نکنم به شما هم توصیه می کنم نکنین (بیشتر نمی تونم توضیح بدم همینش اضافست که گفتم) اما از اون وری ها داشتم بلاگ گردی می کردم رفتم تو بلاگ یه دوستی که بماند کی بود ببینم جواب کامنت رو داده یا نه(بعضی اوقات این کارو می کنم چون اگه جواب لازم باشه دوباره کامنت بذارم) چشم خورد به یه کامنتی خوندمش کلی بهم برخورد هنوزم ناراحتم:


سلام.
فکر نکن که خدا یه دفعه پس کله ی اینا زده و حالا به اشتباهاتشون پی بردن و صدا و سیما هم داره صادقانه این چیزا رو پخش میکنه که مردم بفهمن...
قضیه اینه که تو وقتی یه گناه خیلی بزرگی مرتکب میشی باید به گناه های کوچک ترت اعتراف کنی که حواس کسی به اون گناه بزرگه جلب نشه. کهریزک و این جور چیزا هم گناه کوچیکه ی این حروم زاده هاس. وگرنه اینا دلشون واسه ما نسوخته.
ما که از اول هم می دونستیم چه اتفاقاتی در حال رخ دادنه.
برقرار باشی...





آره موافقم باهات. ولی من از یه جنبه ی دیگه ( طرفدارای متعصب و کورشون )این قضیه رو مطرح کردم وگرنه می دونم آدم این حرفا نیستن. اگه واقعا می خواستن به کارایی که کردن اعتراف کنن که...


اون کلمه ای که زیرشو خط کشیدم و بزرگش کردم معنیش مشخص


شاید انتظار زیادی باشه ولی کاش حداقل یکم بلد بودیم موقع حرف زدن بفهمیم چی میگیم الان ایشون منظورش به کی بود به چندتا نگهبان کهریزک یا یا مامورای و بسیجی نماهای متخلف یا کل اونایی که بسیجین(بسیجی با چماق به دست زمین تا آسمون فرق داره) یا نه کل کسایی که نظام رو قبول دارن؟


نمی دونمولی کاش هر دو طرف یکم عاقلانه فک می کردن  


خوب در ادامه شخصیت بنده آرمان چند مورد اضافه کرد که اصلاحش می کنم اونایی که پر رنگ شده اضافات منه


چند تا ویژگی دیگم داری
1.محض رضای خدا موش نمی گیری!کاملا درسته
2. اعتقاد عجیبی به دو لیوان شیر و گاو داری!!مسخره
3.کلا خیلی سعی می کنی که اونطوری که باید باشی نباشی!راس می گه من کلایه چیزیم می شه
4.خود ازاری حاد داری! البته لازم به تذکر از لحاظ روحی وگرنه خودزنی یا امثال هم ندارم
5.گاهی افراط می کنی در بعضی کارا!
6. کلا سعی می کنی بگزرونی!! حتی اگه خوشم بگزره بهت بازم سعی می کنی بگزرونی!کلا خوش نمی گذره
7.به صدای کفش کتانی خیلی علاقه داری!ترم اول موقع امتحانا رو اعصاب همه راه می رفتم ترم دوم کفش داشتم کقش صدا نمی داد موقعی که رو زمین می کشیدم
8. استرس عصبی بالایی داری!! میگی نه از موهات بپرس! داره همش می ریزه
9.فک بالاتم متحرکه!! به قول عموم گریس سرخودم
10.بچه مثبتی هستی ولی علاقه عجیبیم به امتحان کردن کارایی داری که یکم منفی بشی!! ذاتم خرابه
11.وقتی بخای به یکی یه چی بگی رک میشی و جز یه مرتبه معمولا از رفتارت پشیمون نمیشی و کله خر خردی! الان سر یه قضیه ای شد ۲ مرتبه ولی کلا تو رک بودن بی نظیرم حتی به استادا رحم نمی کنم
12.گفتم کله خر یادم اومد به قره قوروت! علاقه وافری داری قره قوروت نه چقر مقر یه نوع واویشگاه از روده گوسفند
13.جون به جونت بکنن اخته و اسکممو به قول تو از مواد غیر بهداشتی نمی خوری!!
14.علاقه وافری به بستنی قیفی پاستوریزه میهن داری!!!دیگه یه مدت نمی خورمش سر همون قضیه
15.علاقه وافری به صف اول نشستن داری! این صف اول یه صف اول خاصه که نمی تونم توضیح بدم
16.جات تو کلاس ردیف اول سمت چپ!!!! شاید این ترم اون جا بشینم هرچند ازش متنفرم
17.قبلنا تند راه میرفتی اما الان ادم می خاد  باهات بیاد بیرون هفت جدش رو جلو چشش میاری تا الل لله اروم راه بره!خوب عیب وسط خیابون بدویی
18.مهمولا تو کارات هیچوقت به شکست فکر نمی کنی و جرات روبه رو شدن باهاش رو نداری!خدا روزی رو نیاره من چیزی رو بخوام و نشه زندگی همه رو از جمله خودم جهنم می کنم
19.قبلنا بد دهن بودی!!!مشهد رفتیم آدم شدیم
20.بدترین خط ممکن رو داری!!خودم می تونم بخونمش
21.عصبی میشی و چرت و پرت زیاد میگی ولی تو دلت چیزی نیست!آره دلو دادیم رفت
22.بگم!؟....بگم!؟....بگم!؟


برام دعا کنین


 

۶ نظر:

ارمان گفت...

به به بحث جالبی شد!
اولا درباره کلمه حرام زاده من یه سوالی میپرسم....کسی که جان جوونها رو مثل گوجه که داره زیر پاش له می کنه له میکنه(البته منظور من اون شخصی که با اگاهی این کارو انجام میده مثل مسئولان زندان کهریزک!) ایا حرام زاده نیست.....حرام زاده کمترین توهینی که میشه به فردی که جمجمه یک جوان رو میشکنه گفت...
ایت الله صانعی دادستان کل کشور در زمان امام خمینی.....شخصی که حکم اجتهاد ایت الله خامنه ای رو تایید کرده و امضا زده پس از فوت امام....شخصی که در 24 سالگی حکم اجتهادش رو گرفته انهم به تایید شخصی باسم خمینی به راحتی ابلیس و شیطان می خونن....و بعد یک جمله از سخنرانیش رو که تو گرگان کرده حروم زاده می خونن و انسانهای ابلهی پیدا میشن که میان و میگن دیدی....در صورتی که فایل صوتی کامل سخنرانیش که خودم هم دارم در اینترنت موجود بجای بلوف زدن و مغلته کردن و متهم کردن از روی بی علمی بیایم حرفی نزنیم از روی بی علمی...ایشون افرادی مثل وقایع کهریزک که اینجوری باعث کهریزک شدن رو خطاب کردن و حتی بعد این حرفها دفترشون نامه نوشت و توضیح داد....
اقای مصباح یزدی کافی سایتشون رو تو گوگل سرچ بکنید....ایشون که خودشون رو بالاتر از هر مرجعه ای می دانند و حتی امام خمینی (وگرنه به تحریف قانون اساسی در مورد حکومت اسلامی نمی پرداختن و حکم رییس جمهور را برابر با حکم خدا نمی دونستن!!) در پاسخ به یک نظر که ازشون پرسیده شده اگر به کسی در این وقایع اخیر تجاوز شده باشه چه حکمی داره پاسخ داده: اجرش برابر با یک حج عمره!! چون مخالف جانشین امام زمان بودن(در صورتی که خیلی از این تظاهر کنندها جوونهایی بودن که اصلا با نظام مشکل نداشتن بلکه با یک فرد که رییس جمهورشون بود مشکل داشتن حالا با دلایلش یا اینکه حق داشتن یا نه کار ندارم)...و بعد در ادامه سئوال پرسیدن که اگه بچه دار بشن چی!؟
گفتن:چون فرزند یک ملحد هستن پس حرام زاده بشمار میرن...

ارمان گفت...

ادامه از نظر بالا:

یا اقای عرضی مداحی که هرشب در مهدیه تهران نوحه می خونه چه سخنرانی هایی کرد...همین سخرانی دیشبش...زشت من از این کلمات استفاده کنم اما به دلیل اینکه دکی بارونی اعتقاد داشتن همه کسانی که طرف شما دهنش رو باز میکنن هر چی میگن اینجا میگم:نقل به مضمون:موسوی و خاتمی دخترا و پسرا رو تو استخر مشروب بردن تا بعد به هم تجاوز بکنن و بندازن گردن ما...
همین الان در دانشگاها حرف از حذف...حذف هر تفکری که بخواد مخالفت بکنه....هر تفکری کهدر این 30 ذسال با امام خمینی بوده یا برای این مملکت زحمت کشیده تا دوباره اساتیدی که بسیج و سپاه تایید می کنن با هر سوادی وارد میدان بشن....
من سئوال میپرسم از دکی بارونی که ایشون از چند مرجع حقیقی و حقوقی صحبتهایی رو شنیدن که سعی در اروم کردن کشور داشته باشه...اونهایی که دادگاها رو به راه انداختنزن و دختر حجاریان رو هشت ساعت دستگیر کردنتا....یا همین دیروز دختر 19 ساله جواد امام رو که مادرش میگفت در تماسی که داشته....دیگه از گفتنشس می گزرم...
استان سروش ثابت که همین چند روز پیش اتفاق افتاد رو شنیدین:

سروش ثابت ، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف در کنکور کارشناسی ارشد امسال(1388) است که به رغم کسب رتبه‌ی 1 در دو گرایش(و نیز رتبه‌ی 2 در دو گرایش دیگر و رتبه‌ی 4 در دو گرایش دیگر) در اعلام نهایی نتایج جزو مردودین اعلام شد ...

سروش ثابت:اینجانب سروش ثابت به شماره شناسنامه‌ی 1723 متولد 1364، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف به شماره دانشجویی 82116907، در کنکور کارشناسی ارشد امسال(1388) با شماره داوطلبی 1716528 و شماره پرونده‌ی 661883 شرکت نمودم و در کمال ناباوری به رغم کسب رتبه‌ی 1 در دو گرایش(و نیز رتبه‌ی 2 در دو گرایش دیگر و رتبه‌ی 4 در دو گرایش دیگر) در اعلام نهایی نتایج جزو مردودین اعلام شدم. با توجه به این‌که رشته‌های مذکور فاقد آزمون عملی یا مصاحبه یا ... می‌باشند و انتخاب دانشجو در آن‌ها صرفاً بر اساس رتبه‌ی اعلام شده است، اقدام فوق جز ستاره کردن دانشجو چه نام و معنای دیگری می‌یابد

ارمان گفت...

من از خود پزشک بارونی میپرسم:شهاب جان تو بسیج دانشگاه گیلان اونهایی که طرح ولایت همراه تو بودن چند نفر مثل افراد بالا فکر می کنن و چند نفر مثل تو!
الان افرادی اگه بخوان مثل تو ازادانه حرفشون رو بزنن و از احمدینژاد فقط به شکل جدی انتقاد بکنن خارج از نظام نامیده میشن یانه!؟؟
به چه جراتی حق میدیم به خودمون بدون علم به دیگران حمله بکنیم و اونها رو بدون اینکه با ذهن و اندیشه ای که ناشی از عدم اگاهیه دیگران بی به احترامی محکوم بکنیم....وقتی اگاهی نداریم حق نداریم دیگران رو محکوم بکنیم....هیهات به این اندیشه که با کم سوادیه....هیهات...

ارمان گفت...

در ضمن تاکید می کنم که من توهین به هیچ تفکر شخص یا اندیشه ای رو ندارم و نمی خوام هم بگم اینوریا خیلی خوبن اونوریا همه بدن فقط می خواستم تاکید بکنم سعی کنیم به حرفهایی که میزنیم علم داشته باشیم و از روی خدای ناکرده کم اطلاعی یا بد برداشت کردن به دیگران توهین نکنیم که راحتترین کار همین توهین کردن...چیزی که مثل نقل و نبات این روزا...
تنها هشدار من این بود که جریانی که الان پدید اومده دیگه مثل قبل انتخابات نیست و حتی مطمئنم شخصی بنام شهاب این طرز فکر رو با همه اون تندرویهای قبل 22 خردادش قبول نداره....نه تنها شهاب بلکه هیچ وجدانی نمیتونه قبول بکنه....البته خیلی هام دارن از این ور هم سور می خورن که این کشش ها تنها باعث اختلاف و افتراق در طبقات مردم و جامعه بسمت افرادی میشه که این اوضاع فرصتی برای رسیدن به انتقام عقدهاییی که امام زمانی به نام حجتیه کشت...مواظب باشیم...

پزشک بارونی گفت...

آرمان جان تو هم حرفات یکم تند بود راستش چون حرفای تو رو از نزدیک شنیدم می دونم که احنمالا بر داشت بد خواهد شد ولی راستش ما هممون طرز فکرمون نزدیک به همه ههمون کنار هم ولستادیم و فقط یه خط باریک جدامون می کنه
خواهش می کنم به جای دعوا بین خودمون فکرامون رو جمع کنیم و یه فکری برا وضعیت گل و بلبل مملکت بکنیم که داره از دستمون در میره و اگه ادامه پیدا کنه منم شاید یه روزی آپ بذارم که احساس خطر می کنم
ضمنا من بی جا بکنم عین مطهری ها حرف بزنم اگه بیرون حرفی زدم مال اونجاست اینجا حراست و ... رد می شن حرف مطهری زدن هنی بی خیال ادامه تحصیل
ضمنا اگه مصباح یا هر کس دیگه ای اون حرفو زده باشه اشتباه(منظورم غلط) کرده مگه اسلام بازیچست
ضمنا آقای موسوی هم جای امام علی نیستن اون داستانی که گفتی مغلطه بود جای امام علی (ع) اگه کسی باشه تو این زمونه علی زمانه است نه محمود و نه میر حسین
ضمنا از این حرفا نزن کار دست خودت و من می دی ها

من از همه بهترم! گفت...

مجددا سلام!
آقای دکتر فکر کنم بهتره قالبتو عوض کنی خیلی دیر لود می شه!!