۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

نسکافه داغ به داغی گلوله

اول بگم تو پست قبلیم یه چی گفتم سو تفاهم پیش اومد به خدا به پیر به پیغمبر به جون خودش من فمنیست نیستم فقط مرد سالار هم نیستم


سلام


 خسته نباشید


عباداتتون مقبول


دیروز تو راهپیمایی یه بروشور دادن که لیست شرکتای حامی اسرائیل (البته نه همشون) توش بود و تهش شعری که نوشته بود که من پایین نوشتم با هر دیدگاه سیاسی و عقیده ای که باشیم بعید می دونم موافق اسرائیل باشیم در هر صورت چیز بد بد چه هر چند مرگ بر روسیه دیروز بعضی ها هم بیراه نبود فقط بد موقع بود چون چه اسرائیل چه آمریکا چه روسیه همشون سر و ته یه کرباسن


اسم شرکتارو می نویسم و خودم سعی می کنم کمتر از وسایلشون استفاده کنم خوشحال می شم بدونم نظر شما چیه:


 1.کوکاکولا                     2.بابیلون                       3.اینتل             4.نستل           5.والت دیسنی      6.تیمبرلند                        7.تایم وارنر                 8.نوکیا                           9.IBM


من نسکافه نمی خورم!


 نسکافه داغ است


داغ تر از آن تکه سربی که نشست توی سینه محمد


 وقتی نشسته بود


 در آعوش پدر


 من نسکافه نمی خورم!


نسکافه تلخ است


تلخ تر از ان روزی که پدر زینب را گرفتند


و کشان کشان انداختند توی آن ماشین آهنی


که حتی یک پنجره هم نداشت.


من نسکافه نمیخورم!


نسکافه سیاه است


سیاه تر از آن شبی که هانیه و مادر بزرگش را از آن خانه بیرون انداختند


و یک غول اهنی روی سقف خانه شان راه رفت


من نسکافه نمی خورم!


من افتخار می کنم که نسکافه نمی خورم


بگذار همان چهار جوان اسرائیلی


بنشینند زیر سایه درخت پرتقال خانه ی احمد و نسکافه بخورند


و بخنند به ریش مه شیوخ عرب


من نسکافه نمی خورم! من نسکافه نمی خورم!


من حتی یک ریال هم نمی دهم


که بشود آن تکه سرب که بشود


یک قطره بنزین برای آن ماشین آهنی


که بشود بند پوتین آن سرباز اسرائیلی


من نسکافه می خورم!


و نسکافه فقط همان یک فنجان قهوه نیست


همان پیراهنی است که تو پوشیده ای و من پوشیده ام


همان گوشی موبایلی است که تو خریدی


و برای خریدنش سیصد و پنجاه هزار تومن بدهکار شدی

۱۱ نظر:

وروره گیس گفت...

ببخشید بخدا من منظورم توهین نبود،فقط نظرم گفتم،دیلیتش کنید اگه به نظرتون بی ادبانه و توهین بود...

بارون گفت...

واااای... منم این دو روز کلافه شدم از بس بلاگفا گفت سرویس نداره! هیچ وبلاگی هم که باز نمی نشد... دیگه داشت اشکم در می اومد، که امروز در کمال حیرت دیدم وبلاگمو باز کرد!!!

پرنسس گفت...

کیت کت رو هم اضافه می کردی... ولی خداییش کی میتونه از طعم تلخ نستله و خوشمزه ی کیت کت بگذره؟ راستی اگه نوکیا مال غاصب هاست پس چرا سیستم مخابراتی ما براساس مدارهای صوتی و برنامه های نوکیا نوشته شده و تو این شلوغیا بزرگان رفتند و از نوکیا یه سری برنامه برای مخابرات خریدند؟؟؟؟
اگه بخواد جلوش گرفته بشه باید از اول اصلن وارد نشه

drsampad گفت...

این لیست خیلی طولانی تره . من نه گوشیم نوکیاسن نه نسکافم نستله ولی پولی که باید خرج بچه های بی سرپرست ایرانی بشه شده تفنگ خزب الله لبنان شده گل تو بلوارهای عراق شده موشک واسه کمک به فلسطین و اگه روزی این کشورها آزاد باشن باهات شرط می بنده یه گروه می شن در مقابل ما مثل 30 سال پیش... من نه از فلسطین حمایت می کنم نه اسرائیل نه از عراق و لبنان من از بچه ها و خانواده های بی سرپرست ایرانی دفاع میکنم از قدیم گفتن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...

ارمان گفت...

من دوبار نظر دادم قبلا پرید....! دوباره حسش نمیاد بگم!
ولی نه غربی نه شرقی!
هر جا که اسلام و مسلمان و بالاتر از همه انسانهای مظلموم پایمال بشن هر کشوری باشن باید مقابلشون ایستاد!
در این موردم فکر کنم تو اون موقع حمله اسراییل مجددا به غزه نظرم رو بهت گفتم!! که کلا یه نظر داشتیم!
راستی لینکم رو عوض کن: الان نگی بندگ...!!

هســــــــــــــــــــتی=دختر خوب گفت...

....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ
.......

متین بانو گفت...

راستش من قدیما اعتقاد چندانی به این که تو خرید و استفاده به این چیزا توجه کنم نداشتم اما یادمه تو یه جایی یه مطلبی خوندم و توش اسم برند یکی از لوازم آرایش رو با یه مطلب احساسی جز شرکتای حمایت کننده ی اسرائیل نوشته بود ...دست خودم نبود اما یه جوریم شد...گذاشتمش کنار و دیگه از اون برند نخریدم ... به نظرم خیلی بی منطقیه که سریع بحث کمک به حزب الله و رهبر و چه و چه رو بکشیم وسط... هر کسی تو این دنیا واسه اعتقاداتش یه مسئولیتی داره که هر کس با دید خودش به یه شکلی انجامش میده... یکی از روش هاش هم همین تحریم برندهای اسرائیلیه...

دیوونه گفت...

با مطلب " بچه ها , آدم بزرگا " آپم.

ل گفت...

ا

dochtor گفت...

جدی 19سالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس هم سنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیوونه گفت...

با مطلب " حسرت " آپ هستم .