۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

باز آمدم

سلام سلام سلام


بعد نوشت:


الان قلبمو عوض کردم ولی هرچی فکر کردم یادم نیومد کجا کد لینکدونیمو ذخیره کرده بودم رید الان بلد نیستم دوباره درستش کنم کمکم کنین


مخصوصا من از هم دانشگاهیا یه انتظار بیشتری دارم


کمک


کمک


حالا پستمو بخونین



امیدوارم همتون سرحال باشین


به سر حالی من


جاتون خالی بود


حسابی خالی بود


باید می بودید و می دیدید


الان بعد از حدوده ۱.۵ ماه از مسافرت برگشتم


جاتون خالی مشهد بودیم


امروز دوباره بعد از مدت ها خورشید رو دیدم که از دل دریا برای من طلوع می کرد تا دوباره شاد باشم و سرحال


تا دوباره بخندم ولی از ته دل


تا دوباره زندگی کنم


خوب بریم سر سوال شما : من مشهد چی می کردم؟


اونجا رفته بودیم طرح ولایت


یه طرحیه که با همکاری بسیج دانشجویی و موسسه امام خمینی برگزار می شه و محوریتش بحث در مورد مباحث دینی و پاسخ به شبهات (مثل بعضی شبهات آقای سروش)


پ.ن اگه شما چیز دیه در مورد این طرح شنیدین من خودم بودم و دیدم


پ.ن سعی می کنم به همتون زود زود سر بزنم


پ.ن کلی چیز هست که می خوام بنویسم ولی همین یه کم بسته


زود آپ می کنم


شاد باشید 


 بعد نوشت :


الان یادم اومد اون متن عربی پست قبلیم مال دعای کمیل بود ازمن می شنوین اگه تا حالا نخوندینش یا اگه خوندین ولی به ترجمش نگاه نکردین حتما یه بار ترجمش رو بخونین


بهترین مناجاتیه که تا حالا خوندم حتما یه ۱۵ دقیقه وقت بذاریم مطمئن باشین می ارزه

هیچ نظری موجود نیست: