۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

فیلتر شود پستی که بی موقع آپ شود

سلام
 اگه ممکنه کسایی که سیستمشون با کامنت گذاشتن تو بلاگر مشکل داره برا آرمان یه کامنت بذارن تا من بدونم چند نفرن اگه زیاد باشید مجبورم اساس کشی کنم ولی انصافا بلاگر باحاله 
ضمنا نظرتون رو در مورد بخش چیز نوشت بگید تصمیم دارم اول هر پست این بخش و به صورت مسائل اجتماعی و سیاسی که احتمالا نشنیدینش ادامه بدم
تازه از خواننده های خاموشی که چراغاشون رو روشن کردن ممنونم چون وقتی یه غیر بلاگ نویس بلاگ آدمو می خونه معلومه نوشته ها به درد خوندن می خورن
چیز نوشت:
چیز1: ما بسیار به این مملکت امیدواریم چون تمام افراد می دانند مشکل چیه و اصلا نیازی نیست عین ما نابغه باشن به عنوان مثال دکتر ..... (رئیس دانشکده) هم می فهمه که ساختمون جدید دانشگاه رو دارن جای چرندی و بی معنی می سازن و هیچ احمقی این کار رو نمی کنه ولی نمی دونم چرا این تصمیم گرفته شد(البته این تصمیم مال زمان رضا شاه که البته ساختمون جدید سالی 0.5% پیشرفت می کنه که الان رسیده به 30%
چیز2: مجلس واقعا من و تحت تاثیر قرار می ده با تصمیمیا قاطعی که می گیره
چیز3: الان چیزی یادم نمی یاد
درس ژنتیک به اعتراف تمام دانشجوهای پزشکی شیرین تر از عسله البته به جز دانشگاه ما آخه استاد ما یه چیز دیگست استاد ما یه فرشته ست (البته از بهشت انداختنش بیرون) که تو ژاپن درس خونده البته خودش گفته یه بار استاد به جای درس دادن براشون فیلم جنگی پخش کرده با توجه به این اعتراف جمعی از کاراگاهان خبره کلاس مسئول تحقیق در مورد سوابق تحصیلی خانم ... شدن که نتایج به شرح زیر بوده است:
1. محل تحصیل ..............زاپن نه بلکه برمه
2. رشته تحصیلی ............ژنتیک نه بلکه پادویی سر صحنه فیلم
3. مدرک .......................دکترا نه بلکه فوق دیپلم
البته این استاد گرام عین استاد گرام تغذیه هر جلسه یاد آوری می کنه ما خیلی بی عرضه ایم چون تو تموم دنیا نصف مدت تحصیل پزشکی به خوندن ژنتیک می گذره (با توجه به صحبت این اساتید تو بقیه دنیا آنا، فیزیو، بیو، هیستو، پاتو، انگل و... نمی خونم چون جمعشون شد 100% درسا)
البته ایشون بسیار ادیب هم هستن یه جزوه به ما دادن که از تالیفات خودشون و بچه ها اون رو با گنج الاسرار و مرزبان نامه و... قیاس می کنن و ایشون رو جزو نوابغ ادبی قرن می دونن البته این جزوه بسیار به روزه حتی اگه در حین نوشتن جزوه تغیر علمی رخ داده باشه تو اون ذکر شده به عنوان مثال در دو فصل اول تعداد ژن های ژنوم انسان 30000 تا است اما در فصل های 3و 4 شده 25000 بچه ها پیش بینی می کنن ممکنه به 5000 تا کاهش پیدا کنه
البته اینا که گفتم یه طرف سخنرانی قبل کلاس امروزشون یه طرف که بعد سخنرانی همه کلاس با هم به این نتیجه رسیدن که ایشون اصلا عقده پزشک شدن نداشتن و فقط و فقط از روی عشق به ژنتیک به این رشته شیرین روی آورده (آخه آدم نا حسابی اگه تو نتونستی پزشکی قبول شی تقصیر ماها چیه؟)
امتحان امروزشون اما شروع جدیدی بود ایشون با این امتحان تمامی ابهامات در مورد خودشون رو بر طرف کردن راستش وقتی تو کلاس برای یه موضوع 6 تا تعریف گفت که تو جزوش یه تعریف بود که با 6 تای قبلی فرق داشت ما شاخ در آوردیم ولی امروز بعد امتحان همه فهمیدیم ژنتیک عمیق تر از این حرفاست و تا 15 تعریف هم ممکنه و شایعه بچه های سال بالایی درسته که ایشون اگه از خودش بخوای سوالاش رو در فاصله 2 ساعت جواب بده پاسخ ها متفاوتن
پ.ن ببخشید طولانی شد ولی خوب به نظرم برا اساتید ژنتیک خوبتون خدا رو شکر کنین
پ.ن با شناختی که من از بعضی هم کلاسیهام (چه پسر چه دختر) دارم اگه این ترم ژنتیک صفر شدم بدونین از کجا آب می خوره و اون موقع می نویسم فیلتر شود پستی که بی موقع آپ شود 

۱۸ نظر:

s گفت...

salam shoma ro ba vebe jadidetun link kardam
movafagh bashin

کلک شید گفت...

1.سلام
2.خوبی؟
3.من که می تونم کامنت بذارم هرکی نمی تونه سوزش آب!
4.استاد ژنتیک ما تازه 1چیزایی کشف کرده که تو رفرنس ها هم به اسم خودش بهش لینک دادن!هرجلسه می گه به ما به امید احساس ابرازات ما اما در جواب بچه ها می گن استاد رست بده!!!
5.شاد زی
6.دعایی هم...

شهاب گفت...

سپیده:
ممنون
منم الان لینکت می کنم
کلک عزیز:
1. علیکم
2. ممنون اگه دوستان خوب باشن منم خوبم
3. خوشمان آمد
4. استاد ما اصلا خودش رفرنس نیاز بهشون نداره
5. تو هم همین طور
6. محتاجیم به دعا
7. ممنون سر زدی

سحر گفت...

فكر كنم همه ي استاداي زنتيك كمي تا قسمتي يه جورين!مال ما كه خيلي نازه! همه چيزارو برعكس ميگه(علائم سندرم پاتو برا ادوارد مال ادوارد برا داون و...)تازه هر جلسه هم حضور غياب ميكنه و درس ميژرسه! اونم نه از يه نفر بلكه از 4 نفر حداقل!!!!!!!!

مونارك گفت...

استاد ژنتيك ما هم كوفتي بود به نوبه ي خودش
اولا كه كتاب بي كتاب فقط جزوه
جزوه نبود كه جمع آوري خزعبلات يك انسان
ايشون هم به گفته ي خودشون در بلاد خارجه درس خونده بودن
كلا ما رو كشتن تا تمام شد
فقط خوشحالم كه هر چي بود گذشت

الهام گفت...

ااااااااا...
از اونهمه پست همون يکي به دل مبارک نشست ديگه.. اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارمان گفت...

سلام
خداییش فکر می کنه واقعا دکتر!به قول ایشون پزشکی زیر مجموعه ژنتیک!
ولی فقط فیلم دید تو برمه!(خداییش برمه ام براش زیادیه!)
راستی تا حالا ارام و دکی بارونی اومدن و گفتن که نمیتونن برات نظر بزارن....بیا وردپرس بی خیال اهنگ!

شهاب گفت...

سحر:
مال ما هم می پرسه از 4 نفر و حضور غیاب می کنه وقتی این جلسه پرسید شماها برا حضور غیاب می یان سر کلاس ما گفتیم آره ولی حالیش نشد
مونارک:
خوش به حالت
الهام:
آخه خدائیش دالنشین بود
آرمان:
به حساب ما کامنتات می ره بالا
جای برمه می شه گفن بوتان ولی تو خودت گفتی برمه

خانومی گفت...

از این استادها تا دلتون بخواد دیدم... تازه وقتی اومدید بیمارستان وقتی پرستارها رو ببینید تازه متوجه میشید عقده ی قبول نشدن زشکی یعنی چی!... البته همه شون اینجوری نیستن... خیلی هاشون خوب و مهربونن... راستی جوابت رو تو وبلاگ خودمون دادم...
در مورد چیز نوشت من موافقم بنویس... در مورد کوچتم موافق نیستم نرو... تازه اومدی... کجا میخوای بری... ارزش نداره فقط به خاطر کامنت بری... باز خودت میدونی

اسم همکلاسی که میاد کهیر میزنم... حالم داره به هم مبخوره... از همه

شهریار شهر سنگستان گفت...

آره ، ژنتیک درس شیرینه ...

نوشتتون جالب بود ...

احتمالا بخاطر این پست ، شما هم در لیست نمره فیلتر بشین ... ;)

drsampad:m.y گفت...

استار ما و سحر يكيه... البته ما ترم قبل باش داشتيم... اعجوبه اي واسه خودش سر كلاس غلط درس ميده جلسه بعد كه ميپرسه ميگه اين چيزا چيه ميگين ما هم جزوه و حتي voice خودش و نشونش ميداديم ولي بازم زير بار نميرفت نمره كم ميكرد (اين بلا سر من اومد اونم جلسه اي كه خونده بودم و ميخواستم داوطلبي جواب بدم مثلا اومديم فداكاري كنيم به خاطر بچه ها :( كلا كار خير به ما نيومده) تازه نمره ي پرسش يه نمره از پاياني و واقعا هم تاثير ميده يه چبز جالبتر اينكه تو امتحان پايان ترم بعضي از سوالات علوم پايه رو آورده بود تو كتابي كه ازش سوال درآورده بود چند تا تست جوابش غلط بود اونم با همون جواب غلط صحيح كرده بود فك كنم نفهميده بود جوابا غلطن و بازم ما ضرر كرديم!!! اين comment خودش يه پست شد!!! چيز نوشت هم جالبه برادر ادامه بده...

دکتر سرحال گفت...

این استاد ژنتیک ما هم دنیایی داره واسه خودش!!!
یه جمله می گه 2 ثانیه بعد اصلاحش می کنه، 1 ثانیه بعد اصلاحیه ش رو هم اصلاح می کنه!!! آخرش هم می گه برید از رو کتاب تامسون بخونید!!!

فرزانه گفت...

چیز نوشتو حتما بذار
به نظر من هم اگه از اینجا بری بهتره
اینجا خیلی گنده
از هر نظر
پیشنهاد من پرشین بلاگ یا ورد پرسه

بهزاد گفت...

هیچی ! میخواستم ببینم میتونم کامنت بذارم یا نه!!!D:

بهزاد گفت...

تو این هرکی هرکی مملکت شما گیر دادی به استناد ژنتیک! لاریجانی اون زمان که رییس صدا و سیما بود فوق لیسانس داشت ولی همه بهش میگفتن دکتر!
حالا بذارید این بنده خدا هم سر کلاس یکم از عقده هاشو تخلیه کنه! چی میشه مگه؟!!!D:

ناشناس گفت...

فکر نکنم اینجا مزیت بیشتری نسبت به بلاگفا داشته بتشه! آخه اینجا هم گاهی اوقات سرویس نمی ده...
من با کامنت گذاشتن اینجا مشکل ندارم ولی با درج نامم اینجا خیلی مشکل دارم همیشه میشم ناشناس!!!!!!!

medisa گفت...

man inja cm gozashtam pas kush?

شهاب گفت...

خانومی:
خدا به دادشون برسه چون ما اشک اساتید رو در ماریم چی برسه به پرستارا
شهریار:
ممنون از امید دادنت
ام وای:
ممنون نه کامنتت خوب بود خوشمان آمد
سرحال:
خوش به حالتون می گه از کتاب بخونین
کجایی تو چرا آپ نمی کنی؟؟؟
فرزانه:
یه امکاناتی واسه نویسنده داره که جالبه من همه جا رو امتحان کردم راستش وردپرس خوبه ولی شلوغ شده
بهزاد:
حقت همون استادتون بود که رفت
بهزاد:
چیز خاصی نمی شه هممون میوفتیم این ترم
باران جان:
باور کن یه سری مزیتا داره
مدیسا:
من اینجا فیلتر نمی کنم حتما نیومده بود وگرنه من اصلا حذف نمی کنم