۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

دوستت دارم

چیز نوشت:
چیز 1: چون تو این مملکت کوپی رایت نداریم من حق دارم از چیز استفاده کنم البته این چیز با چیز موسوی فرق داره این چیزی که من می گم یه چیز دیگست برای اطلاعات بیشتر رپ شاهین نجفی به نام چیز رو گوش کنین
چیز 2: این چیزا خیال کردن اگه فیلتر کنن ما بی خیال بلاگ نویسی می شیم کار نداره فیلتر کنین می شکنیمش نمی شه که عین حلزون بلاگمون رو بگیریم پشتمون جا عوضی کنیم برا کامنت گذاشتن از فیلتر شکن زیر استفاده کنین
 فیلتر شکن
البته الان بدون فیلتر شکن باز شد
چیز 3: یکی گفت چرا تو بسیج موندی چون معتقدم پاک کردن صورت مسئله آخرین راه حل و ترجیح می دم تلاش کنم بسیج رو به اهدافش در اول انقلاب برگردونم اگه نشد بعدش شاید منم یار دبستانی خوندم
چیز 4: ضمنا به خاطر رفتار زننده اون اطلاعاتی تو 13 آبان و همینطور از لج موتوریهاامسال 4 شنبه سوری بر خلاف سنوات گذشته می خوام به عنوان یه خس و خاشاک در خیابونا باشم (خیلی برام زور داشت جواب اطلاعاتی رو ندادم)
چیز 5: من به خاطر غرور بی جام خیلی چیزا رو از دست دادم و دوس ندارم دوستامو از دست بدم تصمیم دارم واسه چندتاشون کامنت بذارم اگه بیان خوشحال می شم
دوست دارم:
می دونم بلاگمو نمی خونی اما دوس دارم تموم دنیا بدونن چه قد دوست دارم.
اگه یه روز نبینمت دلم برات تنگ می شه........... هر موقع خستم میام پیشت.........هرموقع دلم می گیره میام و سرم و روشونه هات می ذارمو گریه می کنم........ اگه موقع درس خوندن دستات تو دستام نباشه عمرا بتونم یه خطم بخونم....... سر کلاس وقتی استاد داره درسای خسته کننده می ده بد جور هواتو می کنم........ هر شب اگه بغلت نکنم خوابم نمی بره و آغوشت برام بهترین سر پناهه......... حرفایی رو که به هیچ کس نمی تونم بگم آروم آروم تو گوشت زمزمه می کنم تا خوابم ببره.......... دوست دارم به اندازه تموم دنیا ........اگه یه روز ازم جدا شی دنیا برام تموم می شه ........... دوست دارم به اندازه تموم پر پرنده ها به طول نخای لباس سفید و و قشنگت به اندازه سرخی گونه هات
دوست دارم آخه همیشه کنارمی
دوست دارم آخه یهترین بالش دنیایی :D
پ.ن 1: ببخشید کف کردید نه؟؟؟؟؟؟؟؟
پ.ن 2: باور کنین دپرسم داره بارونم م باره دلم می خواد گریه کنم.
پ.ن 3: نظرتون در مورد پست قبلی رو همی جا بذارین
پ.ن 4: ..........................

۲۵ نظر:

يك دانشجوي پزشكي گفت...

سلام.این فیلفل شکن شما کار نمی کند ما خودمان فلف شکن داریم بخواهید به شما یم دهیم ولی در وبلاگتان آدرسش را نگذارین می ترسیم فلفل شود!
این چیز 5 کنجکاو شدیم بداینم چه کسانی اند!(آیکون کنجکاوی!ما فضول نیستیم بله!)دوباره تاکید می کنم فلف شکنتان کار نمی کند!

شهاب گفت...

یک دانشجوی پزشکی عزیز سالمه من الان باهاش اومدم
اونام عین تو بلاگ نویسن اگه نیومده بودی تو هم جزوشون بودی

يك دانشجوي پزشكي گفت...

سلام.الآن دیگه بدون فلفل شکن باز می شه!

خانومی گفت...

شهاب جان! شرمنده من بی اجازه ت فیلترشکنی که تو وبلاگت گذاشته بودی رو تو وبلاگ خودم گذاشتم... میخواستم همون لحظه بهت بگم اما هرکاری کردم نتونستم برات نظر بذارم حتی با اون فیلترشکن! الآن مث اینکه از هک در اومدیم! امیدوارم ناراحت نشی.
شهاب من هر روز میام اینجا رو باز میکنم که ترانه ی وبلاگتو گوش کنم... خیلی باحاله:دی

خانومی گفت...

راستی شهاب یه چیزی... من میگم این هک شدن تقصیر خودته! اینا تو رو شناسایی کردن هر جا میری اونجا رو هک میکنن! :دی این دفعه چون تو اومده بودی بلاگر دیگه بلاگفا هک نشد و به جاش بلاگر هک شد! جمع کن برو همون بلاگفا بابا! :دی

شهاب گفت...

خواهش می کنم فیلتر شکن خودته
اصلا هر موقع خواستی بگ بهت می دم الان آرمان یه سفره ای پهن کرده بذار همه بخورن
خوشحالم خوشت اومده هر چند من آهنگ کم گوش می دم و لی خوب انتخاب می کنم
من چه می دونم اگه به خاطر منه که تعطیل کنم بقیه راحت شن
ولی فک کنم تصمیم گرفتن چرخشی کنن فیلترینگ رو تا بلاگفا ضایع نشه

ارمان گفت...

از هک در اومدی!
اون اهنگ رپ شاهین نجفی منظور از اون چیزا دقیقا همون چیز میر حسین! که به اون صورت خونده!!
امروز از یکی از چوب خوردها شنیدم این موتور سوار حسابی از خجالتشون در اومدن!!(ولی از اون 80 نفری که گفتی خیلی خیلی بیشتر بودن! و هیچ شعاریم جز خوندن یار دبستانی ندادن!)...البته شهرهای بزرگ فرق می کرد....ولی با این برخوردی که میشه اینام دفعه بعد جمع بشن یه شعارای دیگه ای میدن.
راستی بعضیا مثل نیلوفرانه گفت که بهت بگم بلاگ اسپات اصلا براش ستون نظراتش باز نمیشه ولی تو گوگل ریدرش هستی و می خوندت!(این پیام مربوط به قبل از هک شدن. بعضی از سیستما اصلا بلاگ اسپات رو نمی تونن باز کنن! چه هک بشه چه هک نشه!)

شهریار شهر سنگستان گفت...

چی بگم والا ...

چندروز پیش منم هرچی خواستم نظر بزارم که نشد ، کلی به زمین و زمان ناسزا گفتم . :(

ما خیلی چیزها دیدیم ... چیزی نمگم ، تا شما هم خودتان با چشم خودتان ببینید که بهتر متوجه بشید .

موفق باشید.

یاس سپید گفت...

سلام! این فیلترشکنه برا منم کار نکرد!
در مورد چیز 3 : فک می کنی بتونی؟ دست تنها؟ شاید...
در مورد پ.ن 1 : ببخشید کف نکردیم! چون اصلا بهتون نمیاد مال این حرفا باشین یه راس رفتیم ته داستان! شرمنده !
آقا انقدر دپرس نباشین! به دپسردگی میرسینا( این دوتا یه خوده با هم فرق دارن!)
موفق باشین! ( گل)

شهاب گفت...

آرمان:
چیز شاهین نجفی قدیمی تر از این حرفاست
حالا من از یکی از چوب خورده ها شنیدم 80 نفر بودن ضمنا من تو 1 کیلومتری قضیه بودم خبرا بهتر می رسید
خوب اگه تعداد کسایی که این مشکل رو دارن زیادن یه فکری می کنم تو پست بعد می پرسم
شهریار:
عقل فیلترینگ رو حال کن دیگه
به چشم دیدیم نیاز به توضیح نداره
یاسی:
احتمالا باطلش کردن
تنها نه امثال من زیادن مشکل اینه که هنوز مسئولین با توجه به حضور در نماز جمعه و ریش انتخاب می شن
مگه من چمه شاخ دارم یا دم به خدا من آدمم
من الانشم به دپرسدگی رسیدم
ممنون

drsampad گفت...

پس چرا من هم تو اين پست هم تو پست قبلي تونستم راحت comment بذارم! من 1 سالي ميشه صورت مساله رو پاك كردم چون به اين نتيجه رسيدم كه نميتونم درست كنم... يا شايد واقعا ارزشش و نداره...

mishka گفت...

آره موافقم باهات...صورت مسئله رو نباید پاک کرد...
در ضمن اصن کف نکردیم چون اصن بت نمیاد دکتر:P
از اونجایی که خیلی قانون مدار هستم صبر کردم مث دختر خوب وقتی از ف.یلترینگ در اومدین برات کامنت گذاشتم،بعله :D

ناشناس گفت...

سلاماول بگم که یه کم فونت نوشته تون ریزه به زور میشه خوندش
اولین باره که اینجا نظر میدم پس وبلاگ جدید مبارک...
یه چند روزی هست که دارم با اینجا ور میرم تا بتونم نظر بدم!!!

شهاب گفت...

سمپادی عیزی :
م نمی دونم تو چه طو تونستی ما که نتونستیم
نظرت محترمه اما من جور دیگه ای فک می کنم هنوز
میشکا:
عجب دختر خوبی هستی شما
ضمنا چرا به من نمی یاد؟
باران:
بزرگ تر می کنم
دفعه دیگه در مورد شیوه کامنت گذاشتن توضیح می دم قبول دارم یکم سخته

ناشناس گفت...

اصلا هم کف نکردیم ! و گول ادامه نوشت چیز 5 رو نخوردیم ! وقتی دو ماه تمام قلم صاحاب بلاگ پزشک بارونی رو مطالعه بفرمایی میفهمی چه به صاحاب بلاگ میاد چی نمیا د!
حالا تو خودت هم تیکه پاره بنما ! بهت نمیاد دیگه...!!! نمیا د!
شمادپرس نباشی و سرحال باشی ما بسی شاخ هایمان در میاید!

ناشناس گفت...

نویسنده ی کامنت قبلی سبزه میدان بود ! قسمت نام کار نکرد!
شماهم با این ستون نظراتتون !
کلاسش ما رو کشته!
ملتفت هستی خواننده ی چراغ خاموشت ، چراغاشو روشن کرده کامنت میذاره ! بسی افتخار بنما !

medisa گفت...

rastesh vaghti oomadam cm bezaram o didam baz nemsihe,khandam gerft,akhe u az blogfa b khatere hamin gir dadanash khaste shode boodi o oomadi inja hala inja ham filter shod.:)))
badesham,hese konjkavim vase 5 kheili ziade.

مونارك گفت...

بالش تنها كسيه كه توي تمام روياهاي شبام باهام شريكه

کلک شید گفت...

چه قدر دوست ندارم وقتی که ناراحتی رو !


دعایی هم...

يك دانشجوي پزشكي گفت...

آهنگ جدید قشنگه!

بهزاد گفت...

ما هم نمیخوایم تو رو از دست بدیم پسر خوب:)
غرور خوبه بشرط اینکه اوردوز نباشه!
در مورد طرح هدف من کردن یارانه ها!،چون مجلس کوتاه اومد و قبول کرد که به بودجه سالیانه وصلش نکنه دولت لایحه رو پس نگرفت(بدون شرح!)فکر کن میخوان به پنج دهک مردم پولی رو به صورت ماهیانه پرداخت کنن بعد یارانه های اب و برق و... رو حذف کنن. یعنی اون پنج دهک باقی مانده(50%)بالای خط فقر هستند و نیازی به حمایت مالی دولت ندارند!چقدر اوضاع اقتصادی مملکتمون خوب بوده و ما نمیدونستیم!

elham گفت...

سلام پزشک باروني...
من هم..
هيچي.. بيخيال.

شهاب گفت...

سبزمیدان عزیز:
ممنون چراغت رو روشن کردی
ضمنا به من همه چی میاد
مدیسا:
هر بلا که از آسمان آید
پرسد بلاگ بارونی کجاست
مونارک:
موافقم
کلک عزیز:
ما بیشتر محتاجیم و ممنون
یه دانشجو:
ممنون
بهزاد:
برا من اوردوز بود دارم کمش می کنم
اصلا اون پنج دهک هک نمی خوان آخه کشور به این خوبی ملت به این پول داری کمک دولتی چیه زشت اصلا
الهام:
تو هم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارام گفت...

سلام بابااین بلاگ شما هم خیلی به کاربرا حال میده ها اونم اگه عجله داشته باشی تا بیای مراسم را انجام بدی نظر یادت میره!!!مثه الان منکه اصلا یادم رفت چی می خواستم بگم:)

شهاب گفت...

سلام آرام مهم اینه که راشو پیدا کردی می تونی نام و آدرس اینترنتی رو مارک کنی تا آدرستو بذاری