۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

کلاس مارو دزدیدن دارن باهاش پز می دن

دا
سلام

خسته نوشت:

خوب الان بیش از حد خستم دو روز که بعد ظهرا نخوابیدم و با 4 ساعت خواب شب زندم فک کنم دیگه با چایی نشه همیشه شارژ بود و با 4 ساعت خوابیدن درس خوند.

امروز تو راه نمایشنامه خونی داشتم با آرمان حرف می زدم نمی دونم چی شد که در مورد زندگی که آرزشو دارم شروع کردم به گفتن وقتی تموم شد آرمان با کمال بی حسی گفت: اینا که همش یه زندگی معمولیه.

نمی تونین بفهمین چه قد آرزو دارم یه زندگی معمولی داشته باشم ولی خوب من ذاتم خرابه و هر کاری رو تعطیل می کنم یه هفته بعدش می بینم یه کار جدید رو شروع کردم.

ستاره دار می شویم:

خوب راستش مشکل از اونجایی شروع شد که استاد ادبیات حالیش نبود کجا اومده درس می ده و تو کلاس هر چی شایسته خودش بود به ما ها می گفت(البته این قدرام اوضاع خراب نبودا). خلاصه کار به جایی رسید که یکی از بچه ها رو از کلاس بیرون انداخت (من با 86 کلاس گرفتم اکثرا سال بالایی هستن) ما هم تصمیم گرفتیم کلاس رو تحریم کنیم خلاصه با اون رفیقمون رفتیم سر کلاس استاد اومد بهش گفت بره بیرون و ما هم به دنبالش کلاس رو ترک کردیم نمی تونین تصور کنین چه حالی داد واقعا لذت بخش بود من قبلا هم از این کارا تو طرح ولایت کرده بودم ولی اونجا خیالمون راحت بود هچ دردسری درست نمی شه ولی اینجا همه مون از درس و واحدش گذشتیم و رفتیم بیرون (به جز چند نفر که ازشون انتظار دیگه ای نمی رفت) رفتیم با دکتر .... رئیس دانشکده صحبت کردیم ازمون خواست بریم سر کلاس ما هم گفتیم باشه به خاطر شما می ریم (دکتر قول های خوبی داد الان هم پی گیر شده مشکل رو عوض کنه ببخشید استاد رو البته باید نمره رو آخر ترم بشماریم ببینم دکتر چند مرده پزشکه)

خلاصه وقتی رفتیم سر کلاس استاد گرام شروع کرد به حضور و غیاب و کنار اسم ما که پایه های حکومتش رو لرزونده بودیم یه علامت کوچیک گذاشت:

و این گونه بود که من اولین ستاره عمرم رو گرفتم

دعا کنین استاد عوض شه وگرنه افتادیم یکیه

۳۵ نظر:

يك دانشجوي پزشكي گفت...

خسته نباشین.خب به نظر من اشتباه کردنی نباید سر کلاس می رفتین.ما اگر بودیم همون لحظه می رفتیم پیگیری نامه می نوشتیم استاد رو تغییر می دادیم!
ماها تو این کار بسی تجربه داریم!
ولی این اسل بالایی های ما فریب خوردند رفتند سر کلاس آخرش استاد گفت من با همه شما خوبم بعد جلسه بعد تهدید کرده همه رو میندازه اونها هم همه از ترسشون درس رو حذف کردند

يك دانشجوي پزشكي گفت...

نمی دانیم بگوییم یانه!
نه انیکه تاییدی هست! ولی ریسک می کنیم!

اوووووووووووول!

شهاب گفت...

آخه وقتی دکتر دلیل منتطقی آورد و ما هم یه جوری صحبت کردیم که اگه مشکل حل نشه هفته دیگه امکان نداره بریم دلیلی نداشت نریم در هر صورت اگه ببینم استاد نمی خواد نمره بده حذف می کنم تابستون می گیرم(هرچند 3 واحد هو 3 واحده

شهاب گفت...

مبارک است خانو دک اول شدید
ان شا الله در کلاس درس هم اول باشید همیشه

یاس سپید گفت...

آفرین باریکلا احسنت ! این حرکتتون خیلی قشنگ بود لذت بردم! هرچند با آبجیم موافقم نباید میرفتین سر کلاس! ولی فک نکنم تو کلاس ما کسی پایه ی اینجور کارا باشه! هرچند من به شخصه شدیدا پایه ام از سر چندتا کلاس پاشیم بریم بیرون! آخه هیجان داره! :d بازم آفرین

خانومی گفت...

عجب هماهنگی ای! راستی جوابتو تو وبلاگم دادم برو ببین

drsampad گفت...

احسنت!خوشمان آمد از معرفتتان... ستاره دانشجو نشان افتخار است....

شهاب گفت...

یاس سپید:
راستش تو کلاس ما هم فک نکنم پایه باشن ولی این سال بالایی ها یه چیز دیگن

شهاب گفت...

خانومی:
ما ها اینیم دیگه
ممنون گفتی

شهاب گفت...

سمپادی عزیز:
موافقم تا حالا ستاره گرفتیم ان شا الله افتخاراتمون با افتادن این درس کامل می شه:D

farzane گفت...

ولی اگه استادتون عوض نشد هرکاری گفت بر عکسشو بکن خودش آدم میشه
در ضمن امید وترم به آرزو هات برسی

شهرزاد گفت...

سلام!
اولا بگم چه عجب انگار اين دفعه مي شه نظر بذاري!(يه سر بزنين وبلاگ خودم در جواب كامنتتون يه مطلب نوشتم كه نظرم در مورد بلاگره!)
دوما چرا زودتر خبر ندادين كه يه بلاگ ديگه دارين؟
سوما حيف اين عمومي هاست نكنين اين كارارو!!!
چهارما رو بي خيال فعلا بايد برم سر كلاسم فكر كنم الان ديگه بايد شروع شده باشه!

دکتر سرحال گفت...

کار خیلی قشنگی کردی! خوشمان آمد!! آفرین:p

شهاب گفت...

فرزانه عزیز:
اگه استاد عوض نشه ماها باید عوض شیم
ممنون

شهاب گفت...

شهرزاد:
به چشم الن میام
منتظر بودم تو اون بلاگم کامنت بذاری اکثر بچه ها این کار رو کردن
ضمنا ایرانسل خودتی
متاسفانه من همیشه عمومی ها معدلم رو کم می کنن
خوش بگذره

شهاب گفت...

سرحال جان:
ما هم خوشمان آمده
ولی کم کم داریم از عواقبش می ترسیم

roya گفت...

salam.khulu etefaghi ba weblogeton ashna shodam
poste ghablitono khondam khyly jaleb bod.
dar morede setare shodan ham eshkal nadare to daneshgah ma chizi ke ziyade setare ast(sanati esfahan)
khoshhal misham behem sar bezanid.
ba ejazaton linketon ham kardamn

خانومی گفت...

شهاب جان! باز هم جوابت رو در کامنتدونی دادم... وقت کردی برو ببین

شهریار شهر سنگستان گفت...

خیلی خوبه
ما هم یه استاد فارماکو داشتیم که سرکلاس در مورد دانشجویان پزشکی کلمات خوبی رو به کار نمیبرد . یک دفعه ، و حتی بدون هماهنگی ، یکی یکی همه پسرا بلند شدند و کلاس رو ترک کردنن(البته بجز چندتا)
خیلی خوب بود . مدیر گروه هم طرف ما رو گرفت و ... (دیگه چه شود ) :دی

medisa گفت...

mashalla b in kelas hamahang,ma omran betunim az in kara konim.
natars doki,moshkeli doros nemishe,ma in hame setare darim mage ta hala etefaghi oftade???:)))

کلک شید گفت...

سلام
چه طوری؟
ان شاا... خستگیت زود بره و شاد باشی
به نظرم خیلی مهم نیست چی میشه
مهم اینه که جسارت داشتی و کاری رو که به نظرت درسته انجام داری (آیکون تشویق کلی تا!)

شاد زی و سربلند

مونارك گفت...

بايد ته توي استاد رو زا سال بالايي ها در بيارين
بعضي استادا همين جوري علامت مي زنن آخرشم نمره كم مي دن ولي نمي ندازن

ناشناس گفت...

اگه من جای شما بودم چنین کاری رو نمی کردم!!!

متین بانو گفت...

سلام.
هنوز دست از سر این بلاگر بر نداشتی...؟!
مثل اینکه فرجی شده و الان کامنت دونیت برام باز میشه..
اینم در جواب تیترت:دانشجوی شورشی اخراج باید گردد...!!!
ولی جدی جدای از شوخی اگه همون استاد ترم پیش ماست که نترس چون اون الکی حرف میزنه فقط... الکی ادعا داره.. تازه شما هم که پارتی دکتر(..) داری خیالت راحت...
راستی این مرام شما پسرای پزشکی 87 مارو کشته.. خبرای هواداریتون از همکلاسیاتون جلوی استادا تو کل یونی پخشه...ایولات ویژه...!!

Unknown گفت...

besyar khande ha beraft o na`re ha zadim !

شهاب گفت...

رویا:
ممنون از این که سر زدی و لینکم کردی ولی کاش آدرستو می ذاشتی تا منم بیام
صنعتی اصفهان که مهد ستاره هاست

شهاب گفت...

شهریار:
یعنی دخترا بیرون نرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دم مدیر گروه گرم

شهاب گفت...

مدیسا عزیز:
خدا ستاره هاتو بیشتر کنه
اصلا ماله ما رو هم بده به تو

شهاب گفت...

کلک عزیز:
کم پیدایی
آپ نمی کنی
دلمون برا آپای قشنگت تنگ شده
خوبم اگه دوستان خوب باشن
خستگیم میره ولی دل مردگیم نه
موافقم مهم اینه که کار درست رو کردم فوق فوقش حذف می کنم چون تابستون می شه بگیرم

شهاب گفت...

مونارک:
من با سال بالایی ها سر یه کلاس نشستیم

شهاب گفت...

باران:
به نظر من اشتباه می کردی آدم باید کار درست رو بکنه حتی اگه براش گرون تموم شه

شهاب گفت...

سلام متین:
من دست برنمی دارم
خوشحالم
دمت گرم ما اخراج شیم که هیچی!!!!!!!!!
من پارتیم کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نفهمیدم کی رو می گی؟؟؟
پسرای 86 بودن منم با هاشون بودم تازه دختراشونم بودن

شهاب گفت...

لاله:
ممنون اومدی و ممنون از لطفت

شهریار شهر سنگستان گفت...

نه ... متاسفانه دخترا بیرون نیومدن !!!

شهاب گفت...

شریار عزیز:
خیلی عجیب