۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

من و علی کریمی

همیشه پستام با سلام شروع شدن پس به رسم همیشگی

سلام
امیدوارم خورشید فقط برای خندونن لباتون طلوع کنه
اگه دقت کرده باشین تعداد کامنتام رفته بالا(شیطونک) خلاصه محبوبیت دیگه چه می شه کرد ولی دلیلش اینه که اینجا جواب هر کامنت یه کامنت محسوب می شه
ضمنا من از این به بعد جواب تمام کامنتارو قبل از گذاشتن پست بعدی به صورت مجزا می دم اگه دوس داشتین می تونین ببینین.(اگر دوس نداشتی بازم ببینین)

من و علی کریمی 
با توجه به افت درسی من در این ترم دوستان هریک نظرات کارشناسی ارائه کردند که در زیر ارائه می گردد:(البته با توجه به مردود بودن نظریه عاشق شدن بنده این نظریه مطرح نشد)

آرمان:
داری می خونی فقط بد آوردی
من:  حرفه مفت نزن وگرنه خفت می کنم خرخون
مرتضی:
یه سری تفریحات جالب تر از درس پیدا کردی؟
من: نه بابا از بی کاری با گوشی بلاگ می خونم که تفریح جدیدی نیستش
مامانم:  
در طی یک اعلام نظر فوق العاده من رو متعجب و حیران گرداند:
تو تمام مثل علی کریمی هستی؟؟؟
من: چرا اون وقت آخه!!! من که اصلا فوتبال بلد نیستم و توپ به تنهایی هم منو دریپ می زنه چی برسه که تیرک هم کمکش کنه

مادر جان: نه -خره- تو اخلاق نه بازی(مادر جان خره رو نگفت ولی تو انتهای هنجرش بین تارهای صوتی کاذب و حقیقی من دیدم  این کلام رو که البته از دهان خارج نشد)
مادر جان:  علی کریمی هرجا میره زود بازیش گل می کنه خودشو می کشه تا نشون بده بهترین بعدش که همه فهمیدن خوبه ول می کنه تو امارات همین کار رو کرد  تو آلمان همین کار رو کرد تو ایران هم همین کار رو می کنه
من : کاملا شاخ در آوردم و تازه فهمیدم این برنامه نود چه قد بد  آموزی داشته واسه  مادر بنده راستش ترتیب تیمای لیگ برتر رو بهتر از من می دونه الان... (توصیه می شود در صورتی که نتایج بازی ها یا اسم بازیکنان تیم ها لازم داشتید با تلفن از مادرتون بپرسید چون مطمئنا اوناهم می دونن)

راستش مامانم راس می گه من همیشه می جنگم تا چیزی رو به دست بیارم و وقتی به دست میارمش برام بی ارزش می شه و ولش می کنم (خرم نه؟؟؟) من کلی خوندم تا همه بفهمن من درسام خوبه و کنکور فقط یه بد شانسی بوده ولی خوب الان دیگه همه فهمیدن و من علاقه به درس خوندن ندارم  هرچند برای جلب توجه خرخون بودن راه خوبیه ولی خوب من اصلا حوصله جلب توجه رو هم ندارم آخه ترم 2 به اندازه کافی جلب توجه کردم و الان در بی انگیزگی موندم:
اگه به نظرتون راهی رسید برای خر زدن بهم بگید وگرنه شرایطی مشروطی و درسایی که برای علوم پایه پاس کردنشون ضروری نیست رو بگین تا ما هم بدونیم

۳۹ نظر:

شهریار شهر سنگستان گفت...

یه نظر دیگه هم هست اینکه ، شاید عاشق شدین !!! ;)

درکل ، این مسائل پیش میاد ، دلیل بر درس بد و یا چیزای دیگه نیست ...
انشالله به زودی دوباره بهترین باشین ...

شهاب گفت...

شهریارجان:
ممنون
حالا شایدم شده باشم خدا می دونه

خانومی گفت...

بدترین دلیل برای درس خوندن جلب توجهه!

مونارك گفت...

جواب سوالي كه الان در پستتون پرسيديد به شدت بله مي باشد!
تنها راه براي خوب درس خوندن اينه كه به هدفش نگاه كنيد
من هميشه وقتي بي حوصله مي شم فكر مي كنم مثلا فردا اگه جراح شدم به خاطر خوب نخوندن آناتومي محل دقيق فلان شريان رو نمي دونستم پارش كردم فردا كي جواب خدا رو مي خواد بده؟

جواب كامنتتون رو دادم.بد نيست به سوالم جواب بديد
اعاده ي حيثيت كردم!

يك دانشجوي پزشكي گفت...

پدر عشق بسوزه!!!!

ولی جدا از شوخی پیش میاد به هر حال همیشه که نمی شه اول بود.
ولی!
رهرو آن نیست که گهی تند وگهی خسته رود
رهرو آنست که آهسته وپیوسته رود!

شعر درست نوشتم؟
این بی انگیزگی برای همه پیش میاد.انشالله دوباره خرخون می شین!!(آیکون شوخی!)

شهاب گفت...

خانومی:
نگفتم دلیل خوبیه ولی اگه باعث بشه بخونی به درد می خوره در هر صورت برا من جالب نیست

شهاب گفت...

مونارک:
راستش هدف نگاه کردن تو علوم پایه امتحان علوم پایست وگرنه خود استادا هم می دونن به جز فیزیو و یکی دو تا دیگه بقیش مزخرفه
اعاده حیثیت چرا؟؟؟//

شهاب گفت...

دانشجو جان:
شعرت درست بود ولی حیف هیچ وقت نتونستن انجامش بدم

drsampad گفت...

به نظر من اگه بي هدف درس بخوني بهتر نتيجه ميگيري.... من كه از 3 دبيرستان درس و فقط به خاطر اينكه درسه و بايد خوندش خوندم و تا الان هم با همين تفكر خوب نتيجه گرفتم... اگه دنبال شاگرد اول شدن و جلب توجهي كه .....

شهاب گفت...

سمپادی عزیز:
بی هدف نیست که درس واسه درس خوندن یعنی از درس لذت بردن اگه این حس ادامه داشته باشه که فوق العادست ولی خوب می گیره ول می کنه

Unknown گفت...

mamanesho ey vaaaal !

متین بانو گفت...

نه مثل اینکه جدی جدی مشکل بلاگر با ما حل شد...خدارو شکر...
بیچاره علی کریمی... دلم براش سوخت واسه این مقایسه...!!!
نگران نباش از اسمون سنگ بباره باز شما همون خرخونی هستی که بودی... فقط احتمالا دیگه انقدر به شب تا صبح درس خوندن و خر زدن عادت کردی به چشم خودت نمیاد...
در کل برادر من خر زنی یک ویژگی کاملا ذاتیست نه اکتسابی..و در ذات شما کلا نهادینه شده است به صورت خدادادی....و اگر الان کم شده پس احتمالا ذاتت نم کشیده یا یه چی تو این مایه ها...!! پس به فکر مسائل و عوامل بیرونی نباش درونت را درست کن...چون ما دنبال دلایل علت عدم علاقه به خرزنی عمریه که داریم میگردیم... گشتیم نبود نگرد نیست...حالا اگه اگه به نتیجه ای رسیدی جان من به ما هم بگو بلکه از مشروطیت در بیام و به علوم پایه برسم و برم پی زندگیم...ثواب داره به خدا...

sepideh گفت...

سلام
جدي درست ميشه؟ اين كه خيلي خوبه ...چون الان احساس بي وجودي ميكنم..

راستي راجع به پستتون..خوب هر وقت حوصله درس خوندن دارين زياد بخونين هروقت هم ندارين ...كم بخونين!!

"مساله حل شد مگه نه؟!!!"

medisa گفت...

salam.hala khube u tu in vaziat do term davum avordio khodeto neshun dadi,man k faghat ta midterm haye terme aval dars khundamo baghish dg bkhial shodam.
az in rahe hal hae k btun pishnahad midan b manam bgid,b khoda jaye doori nemire;-)

دکتر سرحال گفت...

من که تازه این ترم به درس ها علاقمند شدم!!! باور کن کم می خونم ولی نمره هام خوب میشه، واسه همین همه بهم می گن خرخون!
به نظرم اگه با علاقه بخونی ، بدون فکر کردن به خودِ نمره حتی یه بار هم بخونی تمام درس رو یاد می گیری

من که آنا و فیزیو رو خیلی دوست دارم، شما رو نمی دونم!

Anna گفت...

واي تو اين مدت چقدر پست جديد دادي.
الان نمي خوام بخونمشون چون هم فونتش خيلي ريزه هم وقت ندارم.
بعدا بهت سر ميزنم.

elham گفت...

تو دانشگاه ما راه خرخوني رفتن به کتابخونه ي بيمارستان و موندن اونجا تا بوق سگ ميباشد. (ببخشيد.. آخه خيلي لجم گرفته!!)
مورد دوم هم... فقط يکي از درساي عموميت ميتونه بمونه برا بعد علوم پايه. در کل هم خيلي زشته که مشروط شي. و مطمئن باش که کل دانشگاه ميفهمن!!! اونوقت خودت ميري انصرافتو ميدي عزيزم!

الهام گفت...

پس تو هم طرح ولايت رفتي؟؟؟!!!

بهزاد گفت...

چه مییکنه این شهاب!(با صدای عادل فردوسی پور!)
یه توصیه ی برادرانه! اگه تا الان تو کلاستون معدلت بالاتر از بقیه بوده سعی کن حفظش کنی تا زحمات دو ترم قبلت هم هدر نره. اگه بتونی بالاترین میانگین معدل رو بین هم دوره ای هات بدست بیاری،با 85 درصد نمره نفر آخر تو امتحان رزیدنتی قبول میشی.از همین الان خوب بخون عزیز دل برادر! چون نتیجه اش رو چندسال بعد درو میکنی !ضمن اینکه مسلما هر پزشکی دوست داره تا تخصص ادامه بده و در این که شکی نیست،هست؟!!!

الهام گفت...

بابا.. اين بهزادو!!! شهاب چي ميگه.. بهزاد چي فک ميکنه!!

sepideh گفت...

جدي ....موسيقي رو دوست دارين؟

علاقه به چه سازي دارين؟

"راستي چه اهنگ قشنگي رو وبتونه...."

مانیل(خانومی) گفت...

شهاب جان! جوابت رو دادم تو کامنتدونی وبلاگمون.

الی جون گفت...

سلام
وبلاگ جالبی داری،
من که خیلی خوشم اومد.
دوست داشتی به منم سر بزن.
با موضوع خرشناسی!!!آپم.

دکتر بعد از این گفت...

شما که تنها نیستی نود زندگی رو واسه همه سخت کرده!
اختصاصیا رو باید بخونی شکی توش نیس منتها کی رو تا حالا دیدی که علوم پایه قبول نشه ؟ فوق فوقش 1 ترم میمونی 2 ترم میمونی 3 ترم میمونی آخرش میگی من ماموریتم رو انجام دادم برم که دیگر مرا با این دانشگاه کاری نیست!!!

ارمان گفت...

واقعا بعضیا سادنا باور می کنن تو خر نمیزنی....
خر خونتر از تو خودتی!

شهاب گفت...

متین عزیز:
باشه به هم می رسیم
ضمنا می دونم مشکل داخلیه ولی چارش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهاب گفت...

لاله جان :
ممنون

شهاب گفت...

سپیده عزیز:
حس و حال کلا نا یاب می باشد

شهاب گفت...

مدیسا:
برا اون 2 ترم خدا رو شکر الان چی کنم
ضمنا اگه چاره ای پیدا شد اعلام عمومی می کنم

شهاب گفت...

سر حال عزیز:
قبول دارم با علاقه 1 ساعت خوندن بهتر از 10 ساعت بی علاقه خوندن مشکل عدم وجود حس خر زنیه
ضمنا آپ کن دیگه

شهاب گفت...

آنا:
چرا سر نردی
فونتش هم شرمنده بلاگر مشکل داره اگه شد می رم

شهاب گفت...

الهام جان:
مگه تو هم رفتی
ضمنا من شرمندتم یادم رفته بود لینکت کنم
ما کلا تو دانشکدمون کسی درس نمی خونه فقط خونه
از راهنماییت ممنون

شهاب گفت...

بهزاد:
دلت خوشه ها اولی که نه من اصلا معدل ترم اولم گند بود ولی جزو خوبای کلاس بودم حرفت رو قبول دارم

شهاب گفت...

الی:
الان سر می زنم

شهاب گفت...

سپیده:
من عاشق گیتارم ولی هم وقت نشد هیچ وقت و هم پدران من عالمان دین بودند اگرم وقت بود خانوادم گیر می دادن (بد بختی ما رو می بینی)
ممنون

شهاب گفت...

دکتر بعد از این:
پروفایلت رفتم وای می گفت بلاگت وجود نداره ببین مشکلش چیه بگو می خوایم بیایم سر بزنیم

شهاب گفت...

آرمان:
خوشم نیومد هرکی ندونه تو اوضاع منو که می دونی
وقتی حوصله ندارم شوخی بی خود نکن

يك دانشجوي پزشكي گفت...

ما این خط آخر را الآن دیدیم!درمورد درسها باید بدانید که حتی اگر 0.5 واحد درس تخصصی تان بماند نمی توانید علوم پایه دهید درباره درس های عمومی یادما نیست یک واحد بود یا دو واحد!
در هر صورت شما همه درس ها را باید قبول شین.مشروطی هم که معلومه ترم بعد باید 12 واحد بردارین!
اصلا چه حرفهایی! به شما اصلا نمیاد!
بابا با یک امتحان بد دادن که دنیا بهم نمی ریزه.چی می شه مگه!بد دادین که دادین تلاش می کنین دفعه بعد نمره خوبی میارین.

سبزه میدون گفت...

اگه با موزیلا فایر فاکس باز کنید فونتش عالیه یا ie فونت ریز می زند .
در مورد اینکه حس خر زدنت نیست خب من هم حای تو بودم با این مشغله هایی که واسه خودت ردیف کردی معلومه حسش از قفس وجو می پرید (نمایشنامه خوانی و کانون و فلان و هزار کار دیگه ای که سرخود هوار کردی)
در ضمن این آدرسی که میذارم الکیه ولی سرکاری نیست فقط به این دلیل میذارم چون بلاگ ندارم و بلاگر شما هم حتما اگر بخواهی اسم انتخاب کنی باید آدرس بذاری