۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

دیگه تموم شد

سلام
پیش نوشت:
من به خاطر پست بی مزه قبلیم متاسفم بی مزه شد ضمنا منبعش جنین شناسی بود و بهزاد بگیرمت پوستت رو می کنم تو نباید من رو می فروختی
تموم شد:
گفته بودم یه خبر خوب دارم که اگه بشنوین از خوشحالی بال در میارین
امروز ساعت 6 صبح تموم شد تموم تموم خیلی سخت بود خیلی خسته شدم ولی تموم شد
الان تو بیست و یکمین صفحم و صفحه بیستم هم تموم شد دیگه کتاب کم کم داره به وسطاش میرسه این کتاب امیدوارم حالا حالاها ادامه داشته باشه
درست حدس زدین دور بیستمم به دور خورشید تموم شد و الان دارم 21دور رو به دور خورشید می زنم
تولدم مبارک
امیدوارم تو این صفحه از دفتر زندگیم علاوه بر اعتماد به نفس یکم امید هم داشته باشم
ما اینیم:
در فامیل ما از این رسما که هر سال تولد همه جشن گرفته بشه نداریم و معمولا تولدها در جمع محدود خانواده برگزار می شه اما من یه چیز دیگم
در سال گذشته 8 آذر جمعه بود از 4 شنبه بنده حس انزلی رفتنم گل کرد و به این خاله بزنگ و به آن خاله بزنگ همه فامیل در این روز مبارک در انزلی خانه خاله بزرگ ما جمع گشته و تولد ما را گرامی داشتند
امسال نیز ما هیچ نکردیم فقط ایستادیم تا به قیمت ریختن خون آن گوسفند خوشگل تولدمان را جشن گرفتیم
سال آینده نیز با توجه به عید زیبای امامت جشن می گیریم کلا بچه های فامیل بماند بر روی دمشان که ما هر سال تولدمان را جشن می گیریم
ببخشید طنز ننوشتم ان شا الله بعد امتحان جنین در روز 4 شنبه سیاه یک حبه طنز می گذاریم

۲۲ نظر:

فرزانه گفت...

سلااااااااااام
تولدت مبارک
منم یه سور÷ریز برات دارم
شاید باورت نشه ولی امروز تولد منم هست
من 2 شب به دنیا اومدم
15 سالم شد

خانومی گفت...

تولدت مبارک... ببینم انقدر جنینت خوبه چند میشی! خبر بدیا!
8 آذر تولد یکی از اساتید دانشگاهمونه که هیچکس نمیتونه شکلش رو ببینه! ... حالا بر نخوره بهتا... گفتی 8 آذر من یاد استادمون افتادم دیگه! نزنیا!

Anna گفت...

salsm
aval shodam.
gofte budam khub minvisi? toro khoda ye fekri bokon kuuuuuur shodam.

Anna گفت...

yadam raft begam
"HAPPY BIRTHDAY TO YOU"

ارام گفت...

سلام تولدت مبارک برات کلی آرزوی خوب دارم اولیش سلامتی دومی سعادت و.....برو تا اخر دهه سوم یکی از قشنکترین دوره های زندگی ادمه موفق باشی

ارام گفت...

راستی اگه 4 شنبه امتحان داری نمی تونی برا جلسه دانشگاه ازاد روز 3 شنته بیای در هر حال اگه تونستی بیای خبرم کن کلی مطلب جالب حاضر کردم

بهزاد گفت...

خب اینم از بدشانسی توئه که همه ی کامنت گذارات یا دخترن یا زن ذلیل اند!
چه کار کنم برادر! ما اصولا زن ذلیل به دنیا اومدیم!!! :دی

تولدت مبارک شهاب عزیزم. یه روزه یه سال بزرگ شدی!!!...آفرین!!!
(ستاد افزایش اعتماد به نفس جوانان!)

drsampad گفت...

جالبه ما اين مبحث و تو ژنتيك خونديم...
تولدت با كلي تاخير مبارك!!!

زندگی جاریست... گفت...

سلام
اولا ما شدیدا از این جناب آقای بهزاد خان حمایت می کنیم. چیکارش دارین ؟خب حرف حق تلخه دیگه !
بعدش هم تولدتون مبارک
ایشالا امتحان جنین رو هم خوب میدین.

یاس سپید گفت...

سلااااام! به به تولدتون مبارکا باشه!
انشاالله 100 سال دیگه هم این روز رو جشن بگیرین! ( البته می دنوم زیاده! :d )
تو این پست قبلی هم به نشانه اعتراض نظر نذاشتم!بله!!! ;)

يك دانشجوي پزشكي گفت...

پیش نوشت خوبی بود!!!!!
تولدتون رو تبریک می گم.ایشالله صدسال زنده باشین.پس شما از اوندست افراد خوش شانسین!

ناشناس گفت...

salam aghaye shahab
tavaodeton mobarak

elham گفت...

تولد تولد تولدت مبااااااااااااارک...
ايشالا برسي به صفحه ي هزار... البته با کلي خاطره ي خوبو لذتو... با اقتدار.
اميدوارم از مردان بزرگ تاريخ بشي دکتر. با تمام وجود.

شهریار شهر سنگستان گفت...

تولدتون مبارک ...
چه خوب ، شما زندگیتون صفحه صفحه میگذره ... واسه من که فصل به فصله ... ;)
امیدوارم دلتون شاد و لبتون خندون باشه ...
صفحه خوبی داشه باشین ... D:

الی جون گفت...

سلام شهاب جون
تبریک دست خالی منو با سخاوت بی حدت بپذیر.
تولدت مبارک.

بارون گفت...

گاهی اوقات برای تاسف خیلی دیره!
تولدتون هم مبارک

ساقی گفت...

آخی تولدت مبارک

sepideh گفت...

سلام
درسته ...واقعا خوبه كه فضاي كلاس شاد باشه...ادما اينقد واسه خودشون گرفتاري دارن ...ديگه سر كلاس هم بخواي همش جدي باشه....

sepideh گفت...

راستي الان پستتون رو هم خوندم.

تولدتون مباركااااااااااااااااااااا

باشه................صد سال به اين سالها............

سحر گفت...

تولدتون مبارک. خوش به حالتون همه تحویلتون میگیرن مال من که وسط تابستونه یا خودم اهواز نیستم یا بقیه!

medisa گفت...

salam
tavalodetun ba takhir mobarak.
omidvaram janin ro ham khub bedin ta tatilatetun kharab nashe

elham گفت...

سلام دکتر .
چی شد؟ جنین و دادی؟ خوب بود؟ زدی تو گوش 20؟