۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

کروموزومX

سلام
سلام
سلام
به همه دوستای گلم
یه خبر:
اگه بدونین چه خبر از ذوق، ذوق مرگ می شین
فعلا نمی گم تا موقعش برسه می دونم که کلی ذوق می کنین
کرموزومX 
خیلی وقته که خود دانشمندا هم به این حرف مسخره که چون وزن مغز زنا کم تره کم هوش ترن می خندن من که کاملا با این نظریه از اولشم مخالف بودم چون وقتی این همه دلیل خوب وجود داره چرا بریم سراغ وزن مغز
این که زنا یه کروموزوم X از مردا بیشتر دارن همتون قبول دارین در زیر می خوام عوارض چند تا بیماری که به موجب کمبود یا زیاد بود این کروموزوم ایجاد می ن رو بگم نتیجه گیری با خودتون:
1. کلان فلتر: این بیماری یعنی این که مرد yxx و یا yxxx باشد که در نوع اول عوارض مغزی خاصی نداره اما در نوع دوم با عقب افتادگی همراه است
2. ترنر: زن با یک کروموزوم X  که اصلا تاثیری روی مغز ندارد
3. تریزومی X که درجاتی از عقب افتادگی ذهنی را به همراه دارد  نیشتو ببند (نیشتو ببند رو با آقایون بودم آخه الان همشون با نازک بینی من کلی حال کردن و الان می خوان به خواهرشون زنگ زده این نکته رو بهش یاد آور شن که یه x بیشتر داره و این می تونه عوارضی داشته باشه  آخه برادر من آدم باید فروتن باشه و برتری هاشو تو سر دیگران نزنه)
من با آغوشی باز پذیرای جواب های علمی خوهران هستم(شکلک یه خود شیفته که از دماغ فیل افتاده)

چیز نوشت:
چیز1: چون خبرم مطمئنی نبود حذفش کردم
چیز2: به بهانه ها مختلف اون قدر جاهای مختلف این شهر شمالی کنده می شه که علی رغم پیش بینی 5 ساله بودن عمر آسفالت های این شهر این آسفالت ها بیشتر از دو سال عمر نمی کنن
کوجه ما N  بار برای گاز و 5 بار برای آـب و 3 بار برای تلفن که جدیدیا زیر زمینی شده کنده شده

چیز3: سهمیه تاهل دیگر ته خندست پایین قسمتی از پست نقطه که در مورد سهمیه جانبازو شهید و رزمنده و فرزندانشون بود گذاشتم کاش نقطه سهمیه فرزندان هیئت علمی رو هم اصافه می کرد
"ايشان بر اين عقيده استوار است كه اين سهميه ها حرام است و آن خونِ شهيدانشان و اسارتشان و جانبازيشان هديه اي بود به ملت و به خدا و اجرشان را فقط از الله مي خواهند نه از خلق الله !
نقطه به هيچ وجه با برگزاري مراسم و يادبودها و ولادتها و شهادتهاي ائمه در سازمان مخالف نيست . اما به عينه مي بيند كه اكثر برگزاركنندگانِ اين مراسم ، از اين مراسم به عنوانِ اهرمي در جهت ارتقاء سمت و پُستِ خويش استفاده مي كنند و به عنوانِ ابزاري براي نيل به اهدافِ دنيوي و شيطاني !
نقطه به هيچ وجه با كمكِ مالي و سهميه دار شدنِ مالي اين قشر مخالف نيست . چه اشكال دارد به آنها كه عمرشان و جانشان و زندگيشان و راحتيشان را براي حفاظت و حراست از ما و آب و خاكمان گذاشتند كمك شود و البته اين كمك ، حقشان هست . اما سهميه داريم تا سهميه !"
پ.ن1 ممنون از تبریکاتون به مناسبت هفته بسیج خوب من این هفته رو به همتون تبریک می گم
پ.ن2 بابا نزنین شوخی کردم امیدوارم هیچ پسری به خاطر این که به د د توهین شده ناراحت نشه و همین طور هیچ پدری به خاطر دخترش و همین طور هیچ کدوم از دوستان به خاطر خودشون

۱۶ نظر:

خانومی گفت...

جوال کامنتت رو تو کامنتدونی وبلاگمون دادم.

drsampad گفت...

كاملا بانوشته هات راجع به كروموزوم x موافقم اگه عقلمون كم نبود نمي اومديم وبلاگ شما رو بخونيم!!! 10 جلسه ژنتيك خوندي فكر كردي تامپسون شدي داداش!
در ضمن شب اول توقيف همشهري خود 20:30 اعلام كرد همشهري توقيف شده!!!

بهزاد گفت...

اینی که الان میخوام بگم کاملا اثبات شده ست .تو سندروم کلاین فلتر با افزایش تعداد کروموزوم های x درجه هوشی کم تر میشه(یعنی ارتباط مستقیم بین تعداد کروموزوم های x و درجه هوشی وجود داره!): )))
اما از اونجایی که من جنتلمن هستم! معتقدم که ما مردها از این نظر ناقصیم که یه کروموزوم x نداریم!
و علت درصد ابتلای بالاترمون به بیماری های ارثی همینه!چون با از کار افتادن همون یدونه x ای که داریم کارمون تمومه!!! : ا

هفته بسیج مبارک برادر!

يك دانشجوي پزشكي گفت...

سلام.خوب شما خيلي زود قضاوت كردين.بايد عرض شود وجود يك كروموزوم X بيشتر براي خانم ها باعث مي شه شدت برخي بيمارها بوي‍ژه بيماري هار ارثي ومادرزادي در اونها به مراتب كمتر باشه وهمينطور كه دكتر هبزاد گفتند همين يك كروموزو X در مردان كه هست اونها رو نجات مي ده اگر اين هم نباشه امكان زنده ماندن اون جنين اصلا نيست!
وقتي مي خواين مطلب علمي بنويسين بايد تمامي مطلب رو بفرمايين!
البته خيلي دلايل هست كه نشون مي ده اين كروموزوم چقدر مهمه ولي خوب از حوصله خارجه

يك دانشجوي پزشكي گفت...

من ندونستم برا چي ذوق كردين؟؟!!

راستي بسيج كه گذشت ولي باتاخير تبريك

شهریار شهر سنگستان گفت...

من که حداقل x رو دارم و در این مورد نظر خاصی ندارم ... ;)

سپيده گفت...

وجود 2 كروموزوم طبيعيه..ولي وقتي يكي كم يا اضافه ميشه اونوقته كه ....

.....عيدتون رو تبريك ميگم...راستي التماس دعا ...
حالا واسه چي ذوق كرده بودين؟؟؟

مهدیه گفت...

این فکر ممکنه به کله ی هر انسان نقطه سنجی خطور کنه قبل از دادن اون نظر هرگز این مطلبو نحونده بودم منم ازتون ممنونم به خاطر هم فکریتون با من!!!!!!!

سمیه گفت...

مطلبو که خوندم داشتم میومدم کلی فحش و بد و بیراه بگم و کلی توجیه علمی بیارم!!!
که خدا رو شکر دوستان قبلا زحمتشو کشیدن!!!
این چه تحلیلیه که شما کردید آخه؟!!
مطمئنید که ژنتیکو پاس شدید؟!!

متین بانو گفت...

من نمیدونم اگه شما این ترم ژنتیک نداشتی سوژه از کجا گیر میاوردی واسه وبلاگت....!!! مثل اینکه این استاد "ک" حسابی روتون تاثیر گذاشته....!!! با نظر دکتر بهزاد هم کاملا موافقم...علمی و منطقی...

هفته ی بسیج هم تبریک میگیم به شما بسجی نمونه...!!!! با تاخیر البته..

زندگی جاریست... گفت...

سلام
دوستان زحمت کشیدند و جواب شما را دادند. با تشکر از جناب آقای بهزاذ خان و خانوم دانشجوی پزشکی . دستشون درد نکنه .

78med گفت...

سلام علیکم
حال شما؟
از آشنایی با شما خوشبختم

ارمان گفت...

نه بابا همه اشتبل زدن! این جوگیر شدن شهاب واسه ژنتیک واسه جنین:))

تولدتم مبارک!! خر ذوق باش...

بارون گفت...

فکر کنم باید به شما به خاطر این همه نبوغ علمی تون جایزه ی نوبل بدن!

sepideh گفت...

عيد قربان مبارك

elham گفت...

من از همين الان مبخندم به اين نظريه هايي که دادي! بعدا که تميز رد شد بهت ميگم من که از اول مخالفش بودم.
مث خودت.! آره!
.
جنبه پاس ‍ژنتيک داشته باش پسرم ديگه!! اقلا ميذاشتي پاسش کني که با اين پست آنتي فمينيستي نفرين ملتو نخري به جون خودت!