۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

سرطان و خرخان

سلام
می دونم خوبین..............همین جور خوب بمونین
سرطان و خرخان (خر خون)
خوب طبق آخرین تحقیقات محققان شباهت شناسی شباهت های بیشماری بین سرطان و خرخان وجود داره که در ذیل چند تا شون رو می گم تا کیف یا کف کنین:
1. شباهت در تلفظشون (البته این شباهت فقط در تلفظ شمالی غلیظ -خرخان و سرطان- و تهرانی غلیظ -خر خون و سرطون - دیده می شه و به تمام لهجه ها  ابتلا پیدا نمی کنه
2. هر دو تا در دراز مدت کشندن
3. روحیه تو درمان هر دوشون تاثیر مثبت داره
4. عوامل محیطی در ایجاد هر دوشون بسیار مهم اند البته تو خرخونی درصد اثر ژنتیک بسیار بالا و در حد سرطان کولون خوانوادگیست
5. هر دو چهار مرحله دارن سرطان رو که می دونین حالا خر خونی رو بگم:
    مرحله 1. برای نمره 15 هیچ اثر سویی نداره فقط خطر حاد شدن و جهش وجود داره
    مرحله2. برای حدود 17 باید کتاب رو جوید ولی اثر سوئش چشمگیر نیست در این مرحله کشنده نیست
    مرحله3. برای حدود 18 اینجاست که شروع به متاستاز به سایر کار ها می ده و تمام تفریحات تعطیل شده و انسان بیشتر اوقات خر می زند در این مرحله بیمار آن قدر می خواند که کتابهایش پاره شوند در صورت ادامه کشندست
    مرحله4. به طور کامل تمام زندگی را کتاب فرا گرفته و حتی در دستشویی کتاب در دست است (بعضا مریضها از پوشک استفاده می کنند) این موجودات که ماهیت انسانی خود را از دست داده اند برای حدود19 می خوانند در این مرحله متاستاز در عمق وجود رخنه کرده و در صورت عمل و پاک سازی خرخونی از زندگی، مسدوم جان به کتاب تسلیم می کند در این مرحله به جای کتاب خود خر خون پ ا ر ه می شود
(لازم به تذکر است من مدت کوتاهی فقط بین 2 و 3 آویزون بودم و 4 رو تجربه نکردم چون 4 در صد در صد موارد کشندست)
(برای اطلاع دوستان غیر پزشکی سرطان هم 4 مرحله داره که تقریبا همین جوریه............ دوستان پزشکی ما مراحل سرطان رو ترم اول خوندیم اگه اشتباهی داره تذکر بدین)
چیز نوشت:
اگه حوصله ندارین نخونین ولی اگه بخونین صرر نداره سعی می کنم خلاصه کنم:
چیز1. قیمت نان در این شهر شمالی شد70 تومان، 50 تومان بود
چیز2. کرایه تمام خطوط تاکسی 25 تومان گران شد
چیز3. تو دو تا چیز بالا بحث مبلغ نیست بحث سر اینه که شاطر بد بخت چه جوری باید بقیه پول رو بده و در مورد دومی یعنی خطی که کرایش 400 تومن بوده باید هم اندازه خطی که 100 تومن بوده افزایش پیدا کنه من از وجود شعور در مسئولین این شهر مطمئن نیستم
چیز4. اینم نوشتم بعد حذفش کردم تا بعدا دوباره بنویسمش در مورد کروموزوم X بود

چیز5. این چیز در مورد رئیس جمهور ما و رئیس جمهور اونا بود که چون طولانیه و باید پیش نویس داشته باشه شاید یه پست مستقل بذارمش پس فعلا تا بعد

۳۲ نظر:

drsampad گفت...

به به ميبينم كه بالاخره يه بار googleread دكتر بهزاد درست نشون داد كه آپ كرده... آخه 3-4 بار تو ليست آپ شده ها بود ولي ميومدم خبري نبود!!!
به نظر شما اونايي كه واسه 20 ميخونن در چه مرحله اي هستن؟ ( احتمالا روح شدن ) همكلاسي ما ترم اول معدلش 19.28 شد :s

زندگی جاریست... گفت...

سلام
عجب! شباهت سرطان و خرخان را متوجه شدیم !!!!
چیز 5 : حالا رئیس جمهور شما کیه ؟ رئیس جمهور اونا کیه ؟!

s گفت...

سلام مممنون از نظرتون .راستي قيمت نون اينجا "در يك شهر مركزي"اينجا نصف شهر شماست...!! ولي از نوع بربريش 300 تومانه..!!

خانومی گفت...

اگه آهنگ وبلاگت رو عوض کنی میکشمت! ... اون مرحله ی 4 منو یاد خودم تو شبهای امتحان انداخت... دقیقا همین کارا رو میکنم... با کتاب تو دستشویی :))... کلا خیلی باحال نوشتی... کلی خندیدم

ناشناس گفت...

سلام ممنون از نظرت
جالب بود
دكتر نيلو

يك دانشجوي پزشكي گفت...

سلام.شما خرخون نیستین درس خونین!(آیکون شوخی!)
نمی دانیم این چیز بوی سیاسی می دهد!

ارام گفت...

سلام بابت کرایه تاکسی هر روز سر 25تومنی بحثه اما مردم دیگه عادت کردن و کوتاه میان.
راستی روز 3شنبه 10 اذر9.5 صبح تو دانشگاه ازاد پل تالشان سالن امفی تئاتر یه بحثی درباره انداع مواد مخدره و عوارض و....ممکته براتون جالب ومفیذ باشه اگه کلاس ندارین و بیکارین با ارمان بیاین خوشحال میشم

الهام گفت...

اولا اون شاطر بقيه ي پولو به صورت قطعات کوچک نان ميدهد! جهت اطلاع!
ثانيا.. خدا کنه مراحل و پيش بينيت در مورد روند خرخوني درست باشه. ما به شدت منتظر ادامه ي روند مذکرو در شاگرد اول کلاسمون هستيم پس!!
منم اين ترم بين 3 و 4 آويزونم. ريا نشه البته!!
(بگذريم که ترماي پيش منفي يک بودم!!)

بهزاد گفت...

می بینم که تو هم مثل من قدرت مقایسه ذهنی بالایی داری!!!جالب بود آفریــن:)))
اونا کین ؟! رییس جمهورشون کیه؟! از همین الان بگم اگه منظورت هوگو چاوز عزیزمه! حواستو جمع کن!...من به لباس قرمزش تعصب دارم ها!!!
:)))

متین بانو گفت...

میبینم که تمام مراحل خرخونی خودتو رو کردی.. خب حالا راستشو بگو چقدر طول کشید از مرحله ی 1 به 4 برسی...؟! نگو نرسیدی که خنده داره..!!! بعدشم چرا اینقدر گیر دادی به خرخونی...؟! قبلنا سوژه های بهتری واسه نوشتن داشتیا... سوژه هات نم کشیده انگار برادر من...!!!

این 25 تومن افزایش کرایه مارو بیچاره کرد...!!! اسمش 25 تومنه .. چون پول خوردی پیدا نمیشه رسما 50 تومن اضافه میگیرن این راننده های نامرد شهر شما...

medisa گفت...

motmaeni beine 2, 3 budi???man fk konam jelotaram raftio alan ghachaghi zendei.
kollan kheili jaleb bud.kolli khandidam akhe yade ye seri az bachehaye kelasemun mioftadam.

میشکا گفت...

جدی نون گرون شده؟برم از بابام بپرسم:-?

NeutrinO گفت...

wٌٌWw.Mozakar.blogfa.com
وبلاگی برای نشون دادن حقایق زندگی...
با اولین بازدید یکی از طرفداراش میشین....

فرزانه گفت...

بااااااااااااااااااز شد
شباهتو خوب اومدی
نان تو شهر ما 150 تومن شده

سمیه گفت...

آقا من خیلی از این مطلبتون خوشم اومد!!
در حدی که کپی پیست کردم که بعدا تو جزوه مون بنویسم(البته با ذکر منبع!!) اگه خدا بخواد و شما راضی باشین!!

elham گفت...

راستی! بیخیال اون 25 تومن تاکسی شو! کرایه های اینجا 100 تومن زیاد شده. ماهم مث بز ساکتیم...

شهاب گفت...

سمپادی عزیز:
اون همکلاسیتون آدم نیست

شهاب گفت...

زندگی جاریست:
ممنون

شهاب گفت...

خانومی :
به چشم عوض نمی کنم
پس اوضاعت خرابه

شهاب گفت...

سپیده:
خواهش می کنم

شهاب گفت...

آرام:
من و آرمان اون روز 12 امتحان داریم وگرنه من میومدم حیف شد ان شا الله دفعه دیگه

شهاب گفت...

یه دانشجو:
ممنون
قرار نیشت عهمش سیاسی باشه چیزام اگه همش سیاسی بشه منم عیتن زیپ می برنن هوا خوری

شهاب گفت...

دکتر نیلو:
کجایی اخوییییییییی

شهاب گفت...

بهزاد :
خواهش می کنم

شهاب گفت...

الهام :
خوب جایی واستادی همونجا واستا

شهاب گفت...

متین:
خیای هم راننده های ما خوبن
اصلانش من همشو طی کردم که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهاب گفت...

مدیسا:
خوشحالم منم به یاد یه تعداد از بچه هامون نوشتم

شهاب گفت...

میشکا:
کجا زندگی می کنی تو تو اتاقت فقط

شهاب گفت...

نئوترینو:
آخه برادر (خواهر) من این چه وضع تبلیغ بلاگ ما خودمون هسال بلاگ نویسیم و این جور تبلیغ بیشتر توهین به دیگران تا تبلیغ خودت

شهاب گفت...

سمیه ممنون می شم این کار رو بکنی

شهاب گفت...

خدا رو شکر
ممنون
چه خبره اونجا

شهاب گفت...

الهام:
اونجا چه قد گرونیه